{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

hey alle sammen et 7,2 bio hjæp {{forumTopicSubject}}

jeg har et 5,1 bio som jeg har købt for 7 år siden og skal prøve noget nyt men ved ikke hvad det skulle være og jeg har hørt at thx lyd skulle være det beste og jeg har ca 10000-15000 at gøre godt med har lige bestelt en blue-rey afspiller og har 5 højtaler det yder 150 w ved 8 om men ved ikke så meget om alt sådan noget .. men søger en kanon effekt .. håber i kan hjælpr mig på vej

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hey alle sammen et 7,2 bio hjæp
  • #1   5. apr 2010 De 10-15k skal de dække blu-ray afspiller, reciever, de sidste to højttalere og to subwoofere?

• #2   5. apr 2010 de skal dække reciever og 2 højtaler mere og en subwoofere

• #3   5. apr 2010 joo men jeg vil også godt af med det jeg har hjemme nu det stod til 15000 da jeg købte det for 7 år siden men hvad kan man forlange for det i dag .. det virker fint ingen problemer med det

• #4   5. apr 2010 Tror at det bliver svært at holde det inden for de 10-15k. Har du en subwoofer i forvejen eller vil du kun have 7.1?

• Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #5   5. apr 2010 SUK!!!!!!!!!!!!! fuldstændig meningsløst topic, som ingen mening giver..

hvordan kan man forvente hjælp til noget, når man ingen oplysninger giver..

• #6   5. apr 2010 kristian H: ved du i det hele taget hvad thx lyd er????
    ikk for noget. men jeg tror du skal starte med at en ganske alm god 5.1 surround sound anlæg, (altså 1 center,2 front, 2 bag højtaler og 1 sub.) også evt udvide hvis du synes det er nødvendig senere.

• #7   6. apr 2010 THX er bare en godkendelse af et produkt.
    Og man kan godt få et tilsvarende produkt der lyder ligså godt uden THX godkendelse.

kristian H
    Er du nu sikker på at du også har et værelse der kan udnytte 7,1 surround system?.
    Men udfra teksten ( som jeg ikke fatter meget af).
    Så ville du nok få meget mere ud af at opgradere dit 5,1.
    Det kan være lige fra udskifting af højtalerkabler. forbindelseskabler (optisk, coax, HDMI.) til forstærker og højtalere. Sam aktiv subwoffer

Kommentér på:
hey alle sammen et 7,2 bio hjæp

Annonce