{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

forslag søges til nyt surround system {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.

jeg har igennem længe tid tænkt mig at anskaffe mig et nyt surround system til film og andet sjovt.

men jeg ved ikke hvilken vej jeg skal gå
har tænkt på noget Harman Kardon, yamaha, eller JBL måske enda B&w

men jeg har lidt svært at sammenligne de forskellige typer og prisgrupper i disse mærker på tværs af hinnanden

nyt som gammelt plager mig ikke.

har kigget på dette system som jeg sys ser lækkert og rimelig billigt ud
http://www.hifigalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=23041

men jeg har ingen anelse ang hvordan det spiller imod fx yamaha eller b&w

ville helst gerne holde mig til samme mærke resiever og højtlaer. men undtagelser kan der selvfølgelig gøres hvis det ser ordentlig ud og spiller lækkert

alt i alt er jeg ude efter et sorround system der ser godt ud og spiller mid+ end

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forslag søges til nyt surround system
  • #2   16. aug 2010 leder efter et 5.1 eller 7.1 system med resiever
    dvd og bluray ikke nødvendigt
    om det er 5/7 sateliter eller om det er 5/7 "rigtige" højtalere som i mit link ovenfor er faktisk ligegyldigt, bare det lyder godt

budgettet er alt efter hvad der kan betale sig og om det er nyt eller brugt.
    et normalt mid+ end koster vel sjældent over 25k ? men hvis 10k kan gøre det ville det da klart være det bedste smiley

rummet ændrer sig nok snart da jeg skal flytte engang inden et halvt år og ved ikke hvortil endnu

• #3   16. aug 2010 Onkyo TX-NR708 (reCiver)
    2 x B&W DM683 (front)
    1 x B&W HTM61 (center) 
    2 x B&W DM685 (surround)
    Sub: Velodyne el. B&W 
    Det løber nok op i lidt mere.. Som du måske kan fornemme er jeg glad for B&W smiley

• #4   17. aug 2010 Anders S:
    Så længe du ikke kender rummets str. det skal stå i, så ville jeg vente med at købe noget, hvis jeg var dig.

Hvis rummet ikke er stort nok, så ville det være tosset at gå ud og bruge ekstra penge, på et 7,1 setup.

Kommentér på:
forslag søges til nyt surround system

Annonce