{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Surround sound konverter? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg går med ideen om at skifte mit surround sound ud med noget stereo, da lydkvaliteten bare er bedre på noget der er bygget til stereo, når der lyttes til musik.. smiley

Men jeg vil helst ikke af med surrounden, når jeg ser film, og vil derfor gerne have nogle små satalitter med en sub. Jeg leger med ideen om at bygge en form for DIY effektforstærker ud af nogle Tripath forstærkere, sat sammen så der er en 6-8 kanaler.
Men disse Tripath forstærkere har kun mulighed for at gengive den lyd, som de får tilført igennem phono stikkende. Altså til hver kanal, ligesom andre effektforstærkere.
Der er altså med andre ord, igen "konverter" i, som konvertere signalet fra min ps3 om til den lyd der skal ud af hver enkel kanal.

Nu kommer spørgsmålet så smiley Findes der nogle konvertere til rimelige penge, (ligesom visse dvd afspillere har med indbygget forstærker) som kan konvertere signalet/lydformatet fra min PS3 ,når jeg ser film, og om til et signal der kan komme ud igennem 6-8 phonostik? som jeg kan tilsluttet mit lille DIY effektforstærker sæt?

Håber at I kan forstå mit spørgsmål smiley Har forsøgt at være så pædagogisk som muligt, i min formulering smiley

På forhånd tak for svaret smiley

Mvh.
Per

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surround sound konverter?
Kommentér på:
Surround sound konverter?

Annonce