{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

BenQ w1000+ HDMI problemer. {{forumTopicSubject}}

Hey folkens - har lige købt BenQ w1000+ projektor, dertil valgte jeg så vægbeslagget i hifi-klubben, da jeg syns det skulle hænge ordentlig - fandt så senere ud af det kunne gøres billigere, men man lære vel noget hverdag smiley er fint tilfreds stadig..

Nu er jeg på jagt efter et lærred i ca 125" ( 270x145cm cirka ) som skal fast monteres, i en god kvalitet - da jeg hører det gør ca 30-40% af billeder / farver..

Har dog problemer med at koble HDMI kablerne sammen, har købt et Wii kabel så jeg kan sætte den til, dertil købt et DVI til HDMI til computeren og ellers skal digital boxen op i + blu-ray afspilleren - men kan ikke få det til at køre uden farverne fucker eller skærmen blinker, denne switch er købt ( f.eks pga ekstra IR øje til fjernbetjening )

(link fjernet)

Nogle der ved hvad problemet er ? Skulle det ha være en splitter istedet ?

Kan dertil siges der er købt et HAMA kabel på 10.2 Gbit i 10 meter..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BenQ w1000+ HDMI problemer.
  • #1   12. jan 2011 Hej Flipmode W
    Kan se du skrev inde på: Korrekt opsætning af projektor? Emnet
    Men vælger at svare dig på dit eget emne.
    Altså hvis jeg forstår dig ret så vil du have forbundet flere enheder via hdmi til projektoren, end som den har hdmi indgange. Og så vil jeg mene at du er på rette kurs. For så ER det rigtig nok en switch du skal bruge.
    Med mindre du samtidig/også vil kunne se det på en fladskærm, så er det vist lidt mere indviklet.
    Men det kan være fordi at den switch du linker til og som du har købt, er passiv. Altså at den ikke kan tilsluttes til en 230v stikkontakt
    Måske sådan én her kan bruges
    (link fjernet)

• #2   12. jan 2011 Det kan den godt jo, der er 5v indgang i den - den medfølger dog ikke - så tænkte det nok var fordi den manglede strøm for at videreføre signalet, men det ændrede nu intet, så har vi været igang med at give jordforbindelse fordi mine HDMI stik godt kunne støde lidt - det afhjalp heller ikke problemet, så har jeg prøvet at kører strømmen helt udenom HDMI kablet så det ikke evt forstyrrede, det har nu heller ikke givet ønsket resultat..

• #3   12. jan 2011 Ok.
    Ja så kan jeg desværre ikke hjælpe dig..
    Men jeg håber du får løst problemet

Vh
    Jesper Olsen

Kommentér på:
BenQ w1000+ HDMI problemer.

Annonce