{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

dali grand.. som surround ht. ?? {{forumTopicSubject}}

jeg har pt komplet surround i evidence serien
fronterne er 870 se, og syntes egentligt de gør det ganske godt både til musik og sourround, men overvejer om de skulle skiftes ud med et sæt dali grand. men ville de kunne bruges til begge dele? syntes jeg har læst at de er bedst til musik nemlig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dali grand.. som surround ht. ??
  • #1   25. jun 2011 hvis de er gode til musik, så er de også gode nok til surround

det er lidt værre den anden vej rundt

• #2   25. jun 2011 Ja, kan heller ikke se, hvorfor den skulle være dårlig til surround? Tvivler ikke på den vil gøre sig rigtig godt til begge dele smiley

• Kenneth M
    Kenneth M Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 127
    #3   25. jun 2011 Ingen tvivl om at det er en god højttalere men det er korrekt hvad du har hørt at den egner sig bedst til musik da det på ingen måde er en buldre højttalere hvilket kan fortrækkes til en film når en eksplosion opstår eller andet i den dur.

Jeg kan forstille mig at man de højttalere vil opleve en anelse tynd/tam lyd fra fronterne.

Det kan selvfølgelig ordnes med en ordentlig sub. Men det er lige med hvordan balancen bliver og det er jo svært at sige.

• #4   27. jun 2011 tror sku jeg tager springet og går på jagt efter et sæt dali grand så smiley

Kommentér på:
dali grand.. som surround ht. ??

Annonce