{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

søren b
søren b
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 24

lyd fra bluray {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en denon pma 1500 stereo forstærker og en playstation til afspilning af bluray. Overvejer at købe en denon bluray afspiller f.eks. dbp2012 i stedet men min stereo forstærker har jo ikke hdmi indgang så mit spørgsmål går på hvad der så vil give den bedste lyd ved film. At køre hdmi kabel fra bluray til tv og så lydkabel fra tv til forstærker som ved normal tv udsendelser.
Eller mulighed to hvis det er muligt. Hdmi til tv fra bluray og så lydkabel fra bluray til forstærker? Kan dette muligvis give libbsync problemer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lyd fra bluray
  • #1   12. jul 2011 well..

ville køre fra blu ray til tv og så optisk til forstærker

så kan man ikke få "bedre" lyd.. for der går jo stortset intet tabt i lydleder

og får nok sviner på for denne kommentar om lidt smiley

• søren b
    søren b Tilmeldt:
    okt 2006

#2   12. jul 2011 Tak for din mening, hvorfor skulle den give en sviner? Så tror jeg, jeg vil overveje om jeg bare fortsat skal bruge ps3 som afspiller. Det er alligevel samme setup jeg kører nu så kvaliteten vil stortset forblive den samme hvad angår lyden. Den denon bluray koster alligevel 6400 kr og har i forvejen denon dcd 710 til cd'er

• #3   12. jul 2011 ville ikke opgradere så smiley

det var bare det med at man ikke får bedre lyd end optisk hehe smiley

• søren b
    søren b Tilmeldt:
    okt 2006

#5   12. jul 2011 ja men den indgang har min forstærker jo ikke. Så det vil ikke ændre noget om jeg købte en anden afspiller eller ej. Men er det noget med man kan bruge coax udgange fra ps3 med nogle specielle ledninger kører dem over i alm phono stik til forstærker

Kommentér på:
lyd fra bluray

Annonce