3D problem med Harman AVR 460 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Jeg har et problem med min HarmanKardon AVR 460. Jeg har fornylig investeret i et Samsung PS51D555 3D plasma TV, som en kammerat og jeg selv skulle afprøve 3D effekten på i dag, da jeg lige har fået et par sæt briller ind af døren.
Til formålet lånte vi min kammerat's storebrors PS3 med tilhørende 3D Blu-Ray skiver. Vi sætter PS3'eren til min Harman via en af de 4 HDMI porte og får startet op i dyret. Vi når fint igennem PS3 menuen og smider filmen på.
Her opstår problemet så. Lige så snart den skal til at vise 3D, så smider den forbindelsen og mit TV siger "Tjek signalkabler".
Vi tænker "det var dog fandens" og prøver at slukke og starte forfra, men med samme resultat. Herefter prøver vi at smide PS3'eren direkte i TV'et og vupti så er der 3D for alle pengene.
Hvordan kan det være min receiver ikke vil afspille det? Den er på nyeste opdatering af firmware, som HarmanKardon siger er HDMI 1.4a og 3D klar?
Nogen der har et bud, eller har oplevet lign? Det er jo lidt ærgerligt at man skal vælge enten, godt billede eller god lyd :-S.
maj 2011
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 24
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
nov 2006
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 267
Og så afspiller den 3D eller hva?
3D problem med Harman AVR 460