1.308 visninger
|
Oprettet:
Digital og højtaler kabel hvilke ? {{forumTopicSubject}}
Jeg får min NAD T-763v2 og mine concept 10 højtalere på mandag, men skal så os ha købt mig et digitalt kabel (opstisk eller coaxiale, hvilket et bedst ?) det skal bruges mellem min NAD T533 dvd afspiller og recieveren.
jeg skal os ha noget højtaler kabel til mine concept 10 højtalere, hvilket skal det være ?
jeg regner ikke med at det skal koste en bondegår..! så kom med nogle forslag, evt hvis i har noget til salg ??
højtalerkablerne skal være omkring 2 * 3 m
og det digitale kabel godt 1 m.
på forhånd tak / Michael
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 1.003
maj 2006
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 2 Svar: 21
Det fede ved Black Rhodium er at de ikke gør en hel masse for at de skal se ud af noget helt vildt, ligesom fx. Tara Labs, TMC osv. (No Offense - de leverer begge gode kabler). Når Black Rhodium siger højttalerkabel - ja så mener de højttalerkabel. Så man skal være forberedt på at få en standard tyk hvid ledning til at ligge bag sit HiFi
Højtalerkabel: Black Rhodium Jive 45,- pr. meter (v. BiWire 110,- pr. meter)
Digitalt kabel: Black Rhodium Rhytm (Coax) 399,- for 1 meter (hvilket skulle være nok til at forbinde Receiver og DVD-afspiller)
For 2*3m højttalerkabel + 1m signalkabel bliver prisen: 669,- (1059,- ved BiWire)
maj 2006
Hmm jeg tror lige jeg vil kigge nærmere på et TMC kabel - nu jeg var så hurtigt ude med "kritik". Måske jeg bliver hooked på sån et lige pludselig
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 1.003
maj 2006
Lækkert kabel Det bliver du ikke skuffet over!!
Digital og højtaler kabel hvilke ?