{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Sys ikke sub spiller. spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Idag kom min dejlige sub så hjem.

Min system er:
Forstærker: Pioneer VSX-921

5.0 system Jamo S608 (den store serie)
Sub: Jamo SUB 650.

Da pioneer'en har et automatisk kalibrerings system bruger jeg det, og den har også reg. subben, men selvom jeg fyrer helt op, under en film, er der sku ikke meget gang i den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sys ikke sub spiller. spørgsmål?
  • #1   1. sep 2011 Hvis du afspiller film fra dvd eller bluray burde der være lidt lyd fra den ind imellem. Men ellers kan du gå ind i MCACC setup og vælge speaker setting. Der kan du ved subwoofer sætte den til NO, YES og PLUS. Hvis du sætter den til PLUS burde den og spille med på alt..

• #2   2. sep 2011 Jep.

fandt ud af det igår, alt stod som YES og det kørte bare, og fandt så ud af man kunne sætte den til PLUS, nøj så kom der knald på!!:)

lækker sub!

• #3   2. sep 2011 Men plus settingen er jo mere eller mindre beregnet til folk med sattelit højttalere. Har man store gulvhøjttalere foretrækker jeg den på "YES", da den så kun siger noget når der sker noget "vildt" filmen. Hvis den spiller med på alt, bliver sådan noget som en bildør der smækker, lidt overdreven syntes jeg.

• #4   2. sep 2011 nu er front højttalerene jo rimelig store, og er bi-amp'et så 10" i siden for de lave frekvenser, men sys bare ikke at det var nok med YES. Men smag og behag;)

Kommentér på:
Sys ikke sub spiller. spørgsmål?

Annonce