{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

Mr. Davies
Mr. Davies
Tilmeldt:
25. sep 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Højtalere til Onkyo TX-NR809 {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley

er helt ny herinde og ville lige hilse på.

Ville høre hvad i tænker hvis jeg siger onkyo tx-nr809?
Er ude efter et godt sæt gulvhøjtalere til den når jeg skal høre musik og også et 5.1 eller 7.1 sæt til når jeg skal se film.

Link: http://www.eu.onkyo.com/en/products/tx-nr809-43200.html?tab=Details

Har kigget lidt klipsch og canton, især canton vil jeg godt høre alle jeres meninger om samt hvilket prisleje vi ca ligger i.

På forhånd mange tak for hjælpen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalere til Onkyo TX-NR809
  • #1   25. sep 2011 kan klart andbefale onkyo smiley rigtig lækker reciver de laver med masser funktioner.

  • #2   26. sep 2011 Enig med Dennis. Onkyo er for lys i klangen til en højttaler af samme karakter. Dog klare den opgaven meget bedre end Denon. Men tænker at Focal, B&W, JBL & Infinity ligger i den kategori du skal kigge efter. Måske osse MonitorAudio eller SA.

  • #3   26. sep 2011 Ja måske. Kan godt være Focal er for lyse til Onkyo.

  • Mr. Davies
    Mr. Davies Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   26. sep 2011 Der vil kun blive hørt musik på de store gulvhøjtalere og det er primært rock og pop, såsom AC/DC, Iron M4iden, Poison, Def Leppard, Danger Danger, Bon Jovi, Huey Lewis & The news o.s.v.
    Ved ikke om det hjælper jer noget. Der vil også blive koblet en ps3, en eller anden pioneer laserdisc afspiller og en sony pladespiller til onkyo forstærkeren. Det skal siges at jeg er meget glad for et bredt lydbillede men selvfølgelig ikke en altdominerende bas. Har desværre også ret følsomme ører når det gælder diskant. Den må bare simpelthen ikke være skinger eller alt for lys/fremtrædende. Hjælper det jer?


  • #5   26. sep 2011 Et sæt B&W DM683 ville været mit bedste bud.

  • Mr. Davies
    Mr. Davies Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   26. sep 2011 Kan se du har baggrunden i orden for at vide hvad du taler om, meget imponerende må jeg sige smiley lækkert med god hjælp, har hørt om mærket B&W men kender det ikke rigtig, vil kigge på det smiley mange tak for hjælpen!!

  • #7   26. sep 2011 Det var skam så lidt smiley men der findes mange andre gode alternativer derude, især på brugtmarkedet.

Kommentér på:
Højtalere til Onkyo TX-NR809

Annonce