{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109

Ny medieboks? {{forumTopicSubject}}

Jeg har i øjeblikket en popcorn hour a-110, som jeg bruger til at afspille. Mkv filer fra. Jeg overvejer at skifte den ud, fordi jeg oplever den som vildt langsom.

Indeksering af harddisk ved opstart, overførsel af filer og load tider er lidt længere end hvad jeg syntes er rimeligt:-)

Drfor vil jeg gerne have input til hvilken maskine eller opsætning, som vil være interessant for mig. Kravene til dyret er som følger.

Primær:
Hurtig overførsel og indeksering ved opstart. Den bliver slukket helt.
HD lyd
Overskueligt interface med cover visning (gider ikke rode med yamj)

Sekundær:
Blu-ray afspiller
Betjening med galaxy tab 10.1 smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny medieboks?
  • #1   4. jan 2012 Hvad med den nye WD tv live? Den er noget hurtigere og nem. Det med spotify er virkelig dejligt, og den æder alt råt. Siden jeg har købt den (1 måned siden) er der kommet 4 opdateringer, selvom det virker upåklageligt i starten. Så der er også tjek på supporten smiley Betjening via android fungere også godt.

ellers er der den lidt dyrere Boxee. Den er i hvert fald hurtig, og kan det hele smiley

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

#2   4. jan 2012 Kan man eventuelt få en som kan optage? Prisen er selvfølgelig relevant. Overvejer brugt og vil bruge omkring 1000-1500, afhængigt af hvilke krav der er opfyldt.

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

#3   4. jan 2012 Jeg havde ikke lige set den wd.. Direkte support af spotify?

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

#4   4. jan 2012 Den lyder faktisk interessant. Det vil jeg helt sikkert kigge lidt på. Kan man så styre playlisten fra tableten? Jeg har nemlig problem med at streame lyd, og sende via bluetooth til receiveren på samme tid.

• #5   4. jan 2012 Alt fungere ligesom på computeren, dog er der ingen radio funktion smiley Men streaming er i rigtig lækkert kvalitet. Det kan næsten måles sig med CD smiley

Kommentér på:
Ny medieboks?

Annonce