{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

MK sound :D - er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

nu det længe siden jeg har været odenlig aktiv på hifigalleri. og har fået nyt anlæg siden sidst. men kan ikke rigtig finde nogle som har noget magen ved.. opretter det i aften når ungernes legetøj ikke ligger og flyder over det hele smiley

sættet består af 2 model K7 front højtalere
2 K5 baghøjtalere og en SB8 sub woofer og en K5 til center det er virkelig heavy sattelitter og har en pioneer vsx-819h surround reciever til og trække i skidtet smiley

billede af k7
(link fjernet)

billede af k5
(link fjernet)

billede af sub

http://mkloudspeakers.com/media/SB8.jpg denne model bare nyere hvor der også er ballancerede stik bag i

nogen som også har MK sound ? undrede mig lidt over jeg ikke rigtig kunne finde nogen som havde smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MK sound :D - er jeg den eneste?
  • #1   15. jan 2012 Arr vi er nu to mere her inde som har et produkt fra m&k. Jeg har selv en miller & kresiel mc 350 sub og min kammerat Jonas som også er inde, han 2 stk. Af samme sub som MIG. Vi har ikke fuldt m&k system men lidt skal da også have lov:-)

• #2   15. jan 2012 Haha ja det var der. Men som Lars siger, største delen sf brugerne har dali, cv, b&w, eller noget billigere.

• #3   15. jan 2012 Men min kammerat Jonas, han setup kan du se finde at finde ham på min venner liste hvis du vil se det:-)

• #4   15. jan 2012 Sorry skrev forkert vores subwoofer hedder m&k mx 350. Min er en version 2 og mener også at min kammerat Jonas, at hans også er det.

• #5   15. jan 2012 Det ved jeg ikke. Men jeg at mange selvskaber bruger M&K i deres, det bruges vist rigtigt meget i USA og har hørt at det meste af den nye dr by skulle have M&K. Fordi det r så neutral og klar lydbilledet

• Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Svar: 169
    #6   15. jan 2012 Miller & Kreisel startede som amerikansk firma for 35 - 40 år siden. I dag er firmaet dansk ejet, og alt bliver udviklet og styret direkte fra Danmark under navnet MK-sound.

MK-sound leverer lydsystemer til mange af de førende studier i verden, deriblandt DOLBY, DTS og SONY, og film som Lord of the Rings, Star Wars 1-2-3 og Pearl Harbor er produceret og mixet via MK højtalersystemer.

Har selv overvejet MKs 150 system flere gange, men det virker bare for stor til min bio.

• #7   15. jan 2012 Jeg ville også gerne have 150 system med 2 subwoofer jeg har en gang hørt systemet med en 7.2 opsætning og hold da op hvor lød det bare fedt, jeg var helt solgt men det er også mange penge

• #8   15. jan 2012 jeg har ikke så gode kabler og andre ting halter nok også bagefter
    men jeg har komplet MK dog , jeg er meget imponeret over det krystal klare lydbillede K7´erne med 2 mellemtone/bass i , de kan følge med meget højt op, og stadig levere en lækker lækker lyd

• #9   15. jan 2012 men jeg er faktisk i tvivl om hvilken serie mit er? det ligner 750 dog har jeg andre baghøjtalere, der ikke discant i siderne af mine baghøjtalere, og min center er en k5´er

• #10   15. jan 2012 nej det har du helt ret i . det er godt nok lækkerier

Kommentér på:
MK sound :D - er jeg den eneste?

Annonce