8.689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Rensning af forstærker Rensning af forstærker

Jeg har en forstærker fra 1970-80 stykker... En 2 x 80 klasse A forstærker.... Men den er satme støvet indeni... den ene kanal skratter konstant, men jeg vil meget gerne odne den, da jeg synes det er ærligeligt at lade sådan en forstærker gå til spilde..

Er der nogen der har forslag til hvordan man ordner sådan en satan... ?

Mvh Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensning af forstærker
  • #1   9. feb 2012 Prøv og tag kabinet delen af og give den en tur med kompressoren men forsigtig. Og hvis du ik har sådan kompresser så køb en spraydåse med luft og få alt støv og snavs ud fra elektronikken/kabinet. Hvis det ikke virker kan det muligvis være en kondensater der stået af.

Mvh. Lasse

• #2   9. feb 2012 Kompressoren... Det er ikke for kraftigt? Hvor langt skal jeg stå væk...

Mvh.

• #3   9. feb 2012 Medmindre du har en vandudskiller på din kompressor, vil jeg stærkt fraråde det, såvel som støvsuger, da den generere en hel del statisk elektricitet. Spaydåse med luft er klart nummer 1.

• #4   9. feb 2012 Vil sige du nødvendigvis ikke behøver en vandudskiller på din kompressor de få sekunder det tager og puste sådan en forstærker ud. Men til maler arbejder skal man have det på ja. Men skru den ned på 3 bar og så blæs 25 cm fra emnet.

• #5   9. feb 2012 Hhe ups..jeg begyndte inden jeg så beskederne. Jeg tog kompresseren og fuldt blæs 1 cm fra over det hele.... Men lortet virker satme!! Tak for hjælpen

Hvad kan de være at strømforbruget er 960 watt når forstærkeren er opgivet til 2x80 watt???

• #6   9. feb 2012 godt at høre du fik skrattet væk smiley Jamen en ren klasse A er der mega meget strøm på så det er ikke så ualmindeligt.

• #8   9. feb 2012 Okay tak for svar smiley

Kommentér på:
Rensning af forstærker

Annonce