{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

bajatin b
bajatin b
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 25

Hjælp til bluray afspiller {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.. Jeg overvejer at skifte min ps3 den gamle ud med denne blu ray afspiler Panasonic DMP-BDT500EG.. Nu går de meget op i at den er god til 3D film og det er selvfølegelig også fint, men vi ser nu ikke meget 3D film her hjemme, jeg ønsker bare en bedre afspiller og lidt pænere end den tykke ps3.. Men tror i den er bedre end ps3 og hvad skal jeg kigge efter.

Tak alle sammen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bluray afspiller
  • Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 70
    #1   3. jun 2012 Jeg tvivler alvorligt på at der (til BR ihvertfald) er noget væsentligt at hente ved at udskifte en PS3 - nap en Slim, hvis du gerne vil ha' en mere diskret kasse stående...

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

#2   3. jun 2012 Cell processoren og algoritmerne i PS3 finder ikke sin lige i andre maskiner på markedet til 10 gange prisen...

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#3   3. jun 2012 okay takker for input, der er jo en del at sparre ved en ps3 slim:).. Jeg må indrømme at jeg er ved at gå til med alle de afspillere og hvad de kan, og nu kan jeg se at et hdmi kabel ikke bare er et kabel mere... det er sku ikke til at finde ud af

• Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

#4   3. jun 2012 Brug dine øjne og sekundært din sunde fornuft til at sortere bullshit'et fra. Sidstnævnte tegner sig for min 90% af alt det produktinfo (=markedsføring) som man præsenteres for. Det gælder iøvrigt ikke mindst kabler...:-)

• bajatin b
    bajatin b Tilmeldt:
    apr 2009

#5   3. jun 2012 tusind tak for dit svar.. Jeg tror jeg vil vente og så kigge bedre efter

Kommentér på:
Hjælp til bluray afspiller

Annonce