{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

Stig M
Stig M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13

75" LED TV VS. 72" Projektor/Lærred {{forumTopicSubject}}

Kom til at tænke på, nu hvor man F.eks. Kan købe en 75" Samsung LED, hvis eller man har penge nok smiley

Hvis prisen var ens, eller ligegyldig vil vi så egentlig helst have et LED TV, eller en projektor/lærred løsning?

Altså glem alt om penge/priser. Rent billedmæssigt, hvad er bedst og hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  75" LED TV VS. 72" Projektor/Lærred
  • #2   21. feb 2013 lærred og projekter, da du kan få et bedre billede ud af en god projektor og et lærred end ved en fladskærm, hvis projektor dog er kaliberet korrekt. plus du kan få et meget større billede end via en fladskærm.

Det er bare min mening.

• Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    feb 2013

#6   22. feb 2013 Det var faktisk ikke sådan jeg mente det. Kunne også have spurgt, om vi har projektor/lærred fordi vi ikke kan få TV i samme størrelse, til samme pris?
    Men selvfølgelig kan man så sige godt TV VS dårlig projektor og omvendt.

• Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    feb 2013

#7   22. feb 2013 Et. TV i sol er bedre og dog heller ikke optimalt. Sol er da altid skidt, når vi vil se film...

• #8   22. feb 2013 Et tv vil være meget svært at undvære , det virker bare godt under
    Stort set alle forhold , så hvis det er enten eller valgte jeg tv'et
    men ikke 75"
    Jeg synes det er meget mere optimal med 40-50" tv og så
    en projektor til film og spil og helst i et helt andet rum

Det er Sgu lidt træls den hænger i stuen , hvor damen også
    skal ligge tøj sammen osv...
    Og det er åbenbart vigtig at man lys tændt til

• #9   22. feb 2013 Jeg er helt enig med Jepser.

Dennis så er det fordi at du ikke har set hvordan en Sony VW50, VW100, nyere, JVC X3 eller højre i JVC X serien, hvor godt et billed de kan levere, her snakker vi god dybde og masser af detajler og mere naturligt billed end en fladskærm, dog skal projektoren stadig være kaliberet

• #12   22. feb 2013 Nu ved jeg så ikke Jesper om den Sharp du har set var kalibreret. Men til Sharp'ens forsvar skriver de også i alle reviews, at den får langt bedre billede efter en kalibrering, i forhold til fabriksindstillingerne.

• #16   23. feb 2013 Jeg kommer lige helt forsigtigt ind i debatten, med fare for at blive sablet ned:-)
    Jeg må give Jesper ret. Har selv JVC X30 og selvom den endnu ikke er blevet kalibreret af en pro, så giver den et enormt fedt billede. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes præcist da man jo så skulle have skærmen ind i samme rum som projektoren. Men ud fra det jeg har set i Elgiganten da imponere det ikke. Nu skal det dog siges at ofte ses det i elgiganten at billedet står ufattelig dårligt sådan generelt. Men holder mig på projektor siden nogle år endnu;-)

Kommentér på:
75" LED TV VS. 72" Projektor/Lærred

Annonce