{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Hvad skal man vælge (hjælp - kvinde i nød!) {{forumTopicSubject}}

Hej! :o)

Jeg skal til at lave et projekt med hjemmebiograf i kælderen i sommerferien. Jeg er kvinde og har absolut ingen forstand på noget som helst! Derfor håber jeg, I kan hjælpe mig lidt

Jeg overvejer, om det er bedst med en projektor eller et stort tv. Rummet, jeg skal bruge, måler 4x4 meter, cirka.
Hvad giver det bedste billede?
Hvis man skal vælge en projektor, hvilke modeller larmer så mindst og er bedst?

Jeg er blevet anbefalet et Bose-anlæg til surround - et af de små med fem højtalere. Men er der andre, der har nogle bedre mærker eller løsninger, der er lige så gode. Jeg ønsker at købe det brugt og bruge maks 5.000 på surround, gerne mindre.

Håber at få nogle gode svar!

Mvh,
Christina Cecilie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal man vælge (hjælp - kvinde i nød!)
  • #3   16. jul 2013 Jeg tror desværre ikke at du kommer langt for 5.000kr. Ikke engang på brugtmarkedet. Sorry to say I hvert fald ikke hvis du er ude efter "rigtigt" hifi anlæg.

• #4   16. jul 2013 Måske du kan bruge det her til noget:
    http://www.av-connection.dk/?ML=987

• #6   16. jul 2013 De 5.000 var kun til anlæg, ikke billede!
    Og tak for svar

• #7   16. jul 2013 Jeg ville også droppe Bose, det er rigtig fint og kvinde venligt:)

Men hvad er dine krav, og skal det kun bruges til film.?
    Jeg ville selv hvis jeg var dig kigge efter en brugt onkyo surround forstærker. De gør det pisse godt og de mindre modeller kan fås til billige penge.

Evt denne, søgte kun lige hurtigt men så kan være du kan finde et endnu bedre bud. smiley

http://www.dba.dk/onkyo-tx-sr608-71-kanaler/id-1002061684/

De 3 vigtigste højttalere efter min mening er: front og center. Og ja en god sub. Er aldrig at gå galt i byen med:)

Start med et 5.0 system eller 5.1 system så kan du altid udvide til 7.1. Det er rigtig lækkert at have som dig et dedikeret rum til det for så kan du hente enormt meget god lyd via korrekt akustik..

Hvis der var nogen til salg ville jeg anbefale af højttalere jbl sva 1500 hele vejen rundt. De kommer til salg ny og næ så dem kunne du holde øje med smiley

Og til dit sidste spørgsmål, fastramme lærred og en projektor smiley det er vejen frem, men hvad er dit budget til dette.??

• #10   22. jul 2013 Har du ingen ting i forvejen feks. PS3 ?

• #11   24. jul 2013 Undskyld, jeg har PS3 og afspillere i forvejen. Men ingen billede og ingen lyd.

Har lige fået lyd i weekenden, en af mine venner har sammensat noget, efter vi har kigget jeres svar. smiley Så tak for det. Og der blev købt et lille Bose Lifestyle til soveværelset smiley

Men er på bar bund med hensyn til billedet?

• #13   24. jul 2013 Når nu det er hjemmebiograf så der ingen vej udenom
    en projektor ,
    min optoma HD65 giver et godt billede på 720p
    Den blev købt brugt med ny pære for 1500,- lærrede er hjemmelavet 82"
    Og fortrækker til enhver tid at se film på det frem for mit fuld HD fladskærm
    Og når det er til et kælderrum, så har du sikkeret mulighed for at mørklægge totalt så en projektor må være det rigtige

• Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 15
    #15   7. aug 2013 ville vælge et Panasonic 55 tommer plasma tv , pga. størrelsen på rummet og Panasonic fine evne til gengive sort ,ville ikke bruge penge på en projektor i så lille en bio.

Kommentér på:
Hvad skal man vælge (hjælp - kvinde i nød!)

Annonce