{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Hjælp til projektor {{forumTopicSubject}}

vil starte med at sige at jeg ingen forstand har på projektor men søger en til lidt, serie, film og ps3.
vil starte med at sige at jeg har 4,4 meter fra væg til væg. har hvide vægge over det hele, men vil selvfølgelig mærlægge mine vinduerne.

skal have tv bag lærredet, lærredet tænker jeg mellem 95 - 110 tommer.
tænker projektoren skal være lys stærk, hvis man skulle bruge den lidt om dagen til ps3.
den skal ikke larme for meget,har set på Benq, men syntes ofte de ligger over 30 db. hvor de nye Optoma ligger på 26 db og er mere lysstyrke. kan i hjælpe mig med et lærred og projektor. evt nogen der ved hvor jeg kan se dem i action i Århus?

havde selv tænk Optoma hd25e eller 25lv men kan ikke finde forskellen i andet end lysstyrken og er det de sidste penge værd? (700 kr.) overvejet os Optoma hd131xe. Er nemlig på su. og har ikke så mange penge. men hvad er jeres meninger om disse og har i andre muligheder?

budget for projektor + lærred 10.000 - 12.000 kr. kan det blive billigere og stadig ordenlig. ville det være dejligt.

Til lærred, ville i så fortrække motor? tænker det nemmere at ramme der hvor billedet er. har som sagt ingen forstand på det, og tænker på skole-lærred som er manuelt og umuligt at få til at stå fast smiley

som lærred havde jeg kigget på:

http://www.dustinhome.dk/product/5010642528/ultra-electric-169-230x129-5-103/

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hjælp til projektor

Annonce