{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Hjælp til valg af udstyr. {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger.
Jeg har aldrig rigtigt gået op i HIFI før nu og da jeg er ved, at få bygget nyt værelse kunne jeg tænke mig noget godt udstyr. Her snakker jeg både og et nyt TV + noget surroundsound.

Så derfor ville jeg meget gerne bede jer om hjælp/råds. Jeg tænker et budget på MAX 15.000 for både TV og anlæget. Det skal lige siges, at mit nye værelse kommer til at være omkring 20kvm

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af udstyr.
  • #2   28. okt 2013 Men så ville jeg bare gerne have noget hjælp til det smiley
    Og vil gerne have det for, at få en god lyd til, når jeg skal se film.


  • #5   28. okt 2013 Kan du fortælle mig, hvad forskellen er? smiley
    7.000 Kroner regner jeg med, at give for anlæg, ja.


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #6   25. nov 2013 Kan se at emnet åbenbart gik dødt, så tænkte jeg lige ville hjælpe det jeg nu kunne.

    Først og fremmest, syntes jeg du skal gøre op med dig selv hvad der er vigtigst. Er det billede eller lyd? For 15.000,- er ikke specielt meget, til det hele.
    Men der findes jo ganske fine 42-46" skærme helt ned i 4000 kroner klassen. Som gør det de nu engang skal. Vise en film og se noget tv. Ønsker man så lidt ekstra muligheder som f.eks. Netflix, Viaplay osv. Kan der fås små android "pc'ere" med hdmi til omkring 500 kroner. De fungere faktisk ganske godt smiley

    Hvad angår lyden. Så ville jeg da personligt starte med at lede efter en fin surround receiver og et sæt fronthøjtalere og evt. Center, hvis pengene holder til det. Baghøjtalere og subwoofer, kan du så med tiden opgradere til.

    Hvis vi tager udgangspunkt i at du finder et tv som f.eks. pn650t fra LG. Som er et full HD plasma tv. Ganske fine billeder og fås faktisk for 4000,- hos komplett lige nu (Sat ned fra 6499,-) Så er der stadig omkring 11.000,- til anlæg.

    Hvis du kan undvære det fine 3D, airplay osv. Så er her et godt bud, på en hamrende fed receiver og han kan sikkert presses lidt i pris.

    http://www.dba.dk/marantz-sr-8500-71-kanaler/id-1003723942/

    Til det, kunne du jo kigge på et sæt Dali evidence 870. Her er et sæt til 5000.
    http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-evidence-870/id-1004731447/

    Syntes ikke lige jeg kunne finde det store udvalg i center højtalere lige pt. Men det er jo bare selv at tage et kig. Centeren der passer til de 870, hedder Dali c70.


Kommentér på:
Hjælp til valg af udstyr.

Annonce