Airplay problemer {{forumTopicSubject}}
Hej Hg-Hjemmebiograf brugere.
Jeg er rendt ind i et ret så mystisk problem, med mit anlæg derhjemme.
Jeg har købt et Phillips 55" LED TV hvor jeg oplever mærkelige problemer ifbm. med mit apple tv. Når jeg sidder og ser podcast - youtube osv. direkte på apple tv'et så går lyden uden igennem Digital coax - ind i min DAC Magic, og ud af højtalerne. MEN airplay'er jeg fra min ipad/iphone/ipod så kommer lyden ikke ud af højtalerne, kun i fjernsynet.
Bruger jeg fjernsynet til generelt brug, altså til tv kanaler så kommer lyden også ud af de eksterne højtaler.
Hvad gør jeg forkert, hvad gør fjernsynet forkert ?
Det er kablet således.
Fra Apple TV'et - Phillips - 1. Stk hdmi kabel
Fra Phillips til - Dacmacgic - Coax kabel
apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 209
apr 2014
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 24 AV-enheder: 3 Emner: 123 Svar: 1.042
Magter ikke at jeg skal trække kabler fra hver enkelt enhed
Men er du sikker på at det er problemløsningen ? Og ligger der nogen grund til hvorfor det sker ?
apr 2014
Hvorfor du overhovedet vil være tvunget til at have TV'et tændt, for at høre musik, forstår jeg ikke. Men prøv at rode lyd-indstillingerne i fjernsynet, mere specifikt hvilke formater det æder. Nu kan jeg se du kører stereo så prøv at tvinge både dit Apple TV og dit fjernsyn til at udsende PCM 2.0 så burde der ikke være nogen problemer.
jan 2008
Men sys sku bare det er mystisk at den opføre sig som den gør, men jeg må ned og hente et optisk kabel for film uden anlæg er som hot dog uden pølse ??..
apr 2014
jan 2008
Men legede med det i går, og fandt ud af at hvis jeg bruger airplay af spotify og youtube, så kommer det også ud af højtalerne til anlægget. Det er kun ved streaming af film at den ikke gør. Men henter et optisk kabel i dag, it makes no fuckin sense
apr 2014
jan 2008
apr 2014
jan 2008
Airplay problemer