{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Michael F
Michael F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Sony Surround Sound sæt {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger!
JEg står og skal til at købe et surroundsound sæt. Jeg har været nede i Sony butikken og kigge på et til 10.000. Det hedder RH1000 så vidt jeg husker! Det er med 5.1 højtalere, 4x100W og 1x120W. Sættet er også radio, dvd afspiller, dvdoptager med harddisk (160GB) osv. Nogen der guide mig lidt??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Surround Sound sæt
  • #2   11. nov 2005 jeg vil 100% kunne anbefale det!!! det spiller skide godt! du har ALT samlet i en enhed, og højttalerne spiller skide godt!!! du får kvalitet for alle pengene!

jeg kan kun sige en ting, køb det!

• #3   12. nov 2005 Anders A:

Nu er alt Sony jo ikke lige ringe.. har selv haft kig på et sæt fra deres ES-serie og det var virkelig lækkert.. Kunne jeg vælge mellem en Sony ES-forstærker og en denon til tilsvarende pris valgte jeg Sony'en til enhver tid, men det er jo folks egen smag som sagt..

men du ret i at de der sam-pakker hvor det hele er bygget sammen ikke er noget at skrive hjem om, men alligevel hvis det koster 10.000 kr. må det jo være i den bedre ende..

• #5   12. nov 2005 Anders A det lyder da som om du aldrig har haft sony før!!! jeg bruger alle funktionerne i mit sony anlæg!!! det er jo en af de ting som er godt ve det... man kan indstille det efter sin egen smag... jeg ville 100% vælge det anlæg... det er rigtig fint til prisen

• #6   13. nov 2005 Jade billige er ikke noget specielt, men de dyere ES og QS-serier er virkelige sublime.. men du har jo åbembart ikke hørt en ES'er..

• #8   13. nov 2005 Anders A du er da for latterlig at høre på!!!

hvis sony er så dårligt som du siger, hvordan kan det så være de er det højest siddende mærke, og er det anden mest kendte mærke på jorden, lige efter coca cola??? og hvis du som du siger arbejder med det til hverdag, så burde du vide at de næsten er på højde med denon! kender en del sælgere, og de vil til hver en tid vælge sony frem for denon! men det kommer jo også anden på hvor meget man udnytter sit anlæg, og hvor mange funktioner man vil have (hvis du vil udnytte det helt ud, så skal du jo også have en masse funktioner) men jeg gider egentlig ikke diskutere det med dig, jeg synes du er for barnlig at høre på!

• Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    nov 2005

#9   14. nov 2005 Hej drenge.
    Nu har jeg købt mig et Sony anlæg. Købte den der hedder RH7000. Et anlæg til 15.000 med dvdoptager, afspiller, surroundsound osv. Jeg er IKKE blevet skuffet! Jeg synes det spiller super godt, godt nok er jeg ikke HiFi "nørd", men der er sku god lyd i det anlæg, så jeg fortryder intet.
    Men tak for jeres svar/diskusion smiley

• #10   14. nov 2005 TILLYKKE!!!!! det er også et rigtig lækkert anlæg!!!!! og det er virkelig alle pengene værd! jeg kan godt forstå du er glad for det! så tillykke her fra smiley

• #12   14. nov 2005 Anders A du er da ikke over 18 hva... patte barn man!!! ):-I

• Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    nov 2005

#13   14. nov 2005 Anders A, du er da en knold at høre på. Tydeligt at se du ikke aner hvad det er for noget jeg har anskaffet mig...

• #14   15. nov 2005 ja ikk??? og han skulle arbejde med det til hverdag...? hehe så vil jeg gerne lige vide hvilken forretning han arbejder i, for der skal jeg da aldrig købe noget!

• martin O
    martin O Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #15   16. nov 2005 Henrik du har ret! Anders A er helt wack at høre på!.. jeg har også haft sony i mange år! og jeg er helt tilfreds med mit!..

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 59
    #16   20. nov 2005 Gir Anders A helt ret, ER SLET IKKE TIL AT SAMMENLIGNE SONY OG DENON på stereo og sorround punktet(har haft begge dele så jeg ved hvad jeg snakker om)

• Peter M
    Peter M Tilmeldt:
    nov 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 59
    #17   20. nov 2005 Så til alle jer sony entusiaster:
    ONCE U HAVE DENON ON YOUR BACK, U WILL NEVER GO BACK.

• #19   24. nov 2005 Anders A jeg kan sku godt lide at se det først er nu du tør forsvare dig!!! hahaha smiley

men vi kan vel sige en ting, det er vel smag og behag. jeg holder mig til sony, da jeg synes det lyder meget bedre end denon, men hallooooo det er min mening! i har jeres og sådan er det!

hvis alle havde den samme mening, ville der kun være et bil mærke, et elektronik mærke osv...

Kommentér på:
Sony Surround Sound sæt

Annonce