1.660 visninger
|
Oprettet:
Surround sæt. MEGA NOOB {{forumTopicSubject}}
Jeg fatter absolut intet af sådan noet med lyd, så det skal virkelig skæres ud i pap
Jeg søger et surround sæt, så jeg kan se film med rigtig god lyd, og samtidig spille forholdsvist højt musik over min PS3/bærbar. Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg skal købe, da jeg er helt på bar bund?
Skal jeg kun have de 4 højtalere og en sub, eller skal jeg også have en forstærker, eller hvordan.
Håber at der er en der vil sætte mig lidt ind i tingene.
Jeg har desuden lige købt et Panasonic TH42PX80 tv, hvis det har noget at sige mht tilslutning.
På forhånd tak
mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 30
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 46 Svar: 246
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 43 Svar: 99
vil anbefale dette
min søster har lige købt det er det spilller godt og højt
jan 2007
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 67 Svar: 286
mar 2008
mar 2008
Skal jeg ikke også have en forstærker med, for at få en ordentlig lyd, og for at det kan spille ordentligt til fester osv. ??
mar 2008
mar 2008
Ved den du linker til , står der DVD-receiver.. Vil det sige at der er en forstærker indbygget i dvden, og hvis der er, er den så kraftig nok, eller skal jeg have en forstærker ved siden af eller hvordan ?
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 9 AV-enheder: 3 Emner: 46 Svar: 246
http://www.cinemagic.dk/shop/jamo-a-102-2607p.html
Det er et alt i et anlæg med en aktiv sub, som giver meget mere bas end en passiv. Men minus ved sådan noget anlæg er bare at du har meget begrænsede muligheder for at tilslutte ekstra ting og sager du kan måske kun tilslutte din ps3 men så heller ikke mere.
mar 2008
Ville det ikke være et udemærket valg tror i ?
Kan det ikke spille lidt op ?
Surround sæt. MEGA NOOB