1.149 visninger
|
Oprettet:
Søger Enheder Til JBL LX66! {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har fået anskaffet mig nogle dejlige JBL LX66, som samtlige enheder sådan set skal skiftes. men jeg vil gøre NÆSTEN alt! for at finde så tæt på de originale enheder som muligt! ser i hvertfald helst at det bliver originale enheder som skal sættes i dem igen
og nogen af jer som kender til "Lydshoppen.dk"?
er det en forhandler man kan handle trygt ved?
høber at høre fra jer
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Prøv at fortælle lidt om hvad enhederne fejler.
For hvis det er ophængene som er defekte, vil jeg hellere anbefale dig at få ophænegen skiftet ud på de originale enheder i stedet for at smide en uriginal enhed i.
Den uoriginale enhed, ville aldrig kunne give den samme lyd som højttaleren er bygget til.
jun 2008
Følger: 27 Følgere: 28 AV-enheder: 1 Emner: 22 Svar: 1.360
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 35 Svar: 313
men 4*8" basser som skal sendes og repareres det løber hurtigt op i mange penge?...så tænkte jeg at man måske ligeså godt kunne finde nogle helt nye, også selvom at det skulle koste lidt mere, bare de er originale!...har fundet nogen men er lidt i tvivl om det er en forhandler man kan ståle på?
tjek evt. http://lydshop.dk/jbl_8__bas_højttalerenhed-p-11907.html?osCsid=428d8bd9191cf95d390cb3f0d6be8dee
og så mangler jeg den ene diskant. hvor jeg bliver nød til at skulle finde en helt ny, men hvor kan jeg finde sådan en?...mellemtonerne har fået lavet huller i membranen.
har ikk tænkt mig at finde nogle uoriginale enheder, medmindre at det er nogen som har de samme specifikationer og sådan, at de passer til delefilteret (og at de ville være bedre). men har selvfølgelig tænkt mig at købe dem som passer dertil altså de helt rigtige
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 65 AV-enheder: 8 Emner: 196 Svar: 4.569
Jeg vil tro du kan få basserne lavet for omkring1000 for dem allesammen plus forsendelse.
Jeg ville droppe de enheder du har kig på.
Jeg ville nok endda helt droppe de højttalere du har fået, da de er i så ringe stand, at der skal kostes mange penge på dem.
Søger Enheder Til JBL LX66!