{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  b&w højtaler..
  • #1   31. mar 2009 du kan få andre der er lige så gode til den samme pris, JEG JEG JEG synes de er kedelige, men det er jo smag lyt på en masse før du bestemmer dig for et sæt højttalere

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #2   31. mar 2009 Nu når du siger andre... Andre mærker eller andre modeller inden for b&w? For jeg personligt holder mig inde for b&w..

Kedelig, at de ik er særlige gode eller af udsende?

Tak for du gider at skrive din personlig mening:)

• #3   31. mar 2009 jame n jeg synes de er kedelige at lytte de er uinspirerende og tamme, men fint nok du ilholde dig til B&W, men jeg siger dig, du får mere for pengene i andre mærker, der er SÅ meget på markedet, og man kan få UFATTELIG meget lækkert for få penge idag, hvis man køber brugt

• #4   31. mar 2009 B&W ligner mere og mere B&O, de lever MEGET på deres navn

• #5   31. mar 2009 hvad skal de koste?

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

#6   31. mar 2009 nu er de også brugte de højtaler jeg skrev om..

Men kunne du komme evt. med et andet forslag fx.?

• #7   31. mar 2009 hvad har du af budget???

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

#8   31. mar 2009 8000

• #9   31. mar 2009 8000??? og så kigger du B&W???? du burde skamme dig smiley

• #10   31. mar 2009 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=113496 den her tæver de B&W

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

#11   31. mar 2009 altså mener du stk eller for to. Jeg skrev for 1... Altså og jeg ser mest på brugt ik..:)

• #13   31. mar 2009 værsgo, det er ALLE højttalere der tæver de B&W

dett var vist den hjælp jeg kunne give

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

#14   31. mar 2009 tusinde tak! Det sætter jeg stor pris på..:-)

• joakim b
    joakim b Tilmeldt:
    jan 2009

#17   31. mar 2009 Men der er os nogen mærker som jeg aldrig har hørt om eller hørt selv med mine øre... Så er lidt i tvivl om de sparker bedre røv end b&w..?

• #19   31. mar 2009 de martin logan og de sonus faber, de er bare fede

• #21   31. mar 2009 >> Majik
    Vil du ikke være sød at lade være med at bruge udtrykket "tamme" om B&W 600 serien. smiley For det er da det aller sidste de er. Om de så er kedelige eller uinspirerende, det er jo en smagssag...

Og måske en lille tilføjelse til Dynaudio: De laver nogle geniale og perfekte højtalere, med masser af fremragende tekniske detaljer og løsninger. MEN hvor er de kedelige at lytte til, de egner sig rigtig godt som en monitor i et studie e.lign. for de laver ingen fejl... Men der er fandme ikke meget musik eller spræl i dem, når det kommer til stykket.

Prøv en A/B test næste gang i har mulighed for det, og jeg tør vædde min gamle hat på, at det bliver en øjenåbner oplevelse... smiley

• #22   31. mar 2009 kp, ja de B&W cdm9nt de spiller godt, men de bliver slået med flere længder af andre

• #24   31. mar 2009 EDIT:
    Hvis du falder for martin logan, så skal du ihvertfald lige få dem demonstreret, for de er bestemt ikke alles kop the (og heller ikke min egen...)

CDM 9NT er helt sikkert en bedre højtaler end 600 serien, ingen tvivl om det! Og hvis jeg skulle vælge immellem de to, så blev det også CDM serien.
    Men måske skal det lige bemærkes, at hvis man ønsker den kælder dybe og tunge fremhævede bas, så kommer man nok længst med 600 serien. Men når det kommer til opløsning og kontrol, så vinder CDM klart.

• #25   1. apr 2009 HOLD NU KÆFT MAJIK!!! MAN SKULLE FANDME TRO AT DU HAVDE RØV I BEGGE ENDER FOR ØRE HAR DU SQ DA IKKE!!!

RE: joakim B - Der er intet tamt over B&W.. Og når MAJIK sammenligner B&W med B&O kan man hurtigt se han ikke har forstand på en skid!! Han skriver du burde skamme dig over at du vil bruge 8000kr,- på B&W tsk tsk.. Det er bestemt ikke nogen dårlig idé at købe B&W. Jeg har et par B&W DM602 S3 som er kåret til bedste hifi køb for nogle år siden og de spiller fandme godt..! Og det ved jeg at der er mange mennesker der synes! Men det handler om hvad du synes, så lad være at høre på majik's kommentar, fordi hvis det stod til MAJIK så skulle hifi-klubben lukke og alle deres produkter skulle blive tvangsfjernet! Men nu ligger landet jo heldigvis lidt anderledes *gg* Men min anbefaling er du skal lytte til dem først.

• #26   1. apr 2009 Utroligt, som i kan tale til hinanden herinde. Det er efterhånden en børnehave.

Lad dog vær med at ødelægge mandens indlæg.

Jeg vil mene, at du får en ganske fornuftig all-rounder højttaler i 600 serien, den er i hvert fald lysår bedre end f.eks. Dali Concept osv.

Men jeg synes du skal tage ud og lytte på nogle forskellige.

Mange af dem som MAJIK har fremlagt, er super højttalere, som spiller bedre end 600 serien fra B&W, men 600 serien er en kanon all-rounder til en ganske fornuftig pris osse.

Men hvis du har 8000, at gøre med, ville jeg nok osse stile lidt højere, og måske lede efter en af de større serier, for det kan snildt lade sig gøre for 8000 på brugtmarkedet.

Du kan osse kigge efter Jamo Concert 8, de spiller eminent.

• #29   1. apr 2009 re: Jacob S
    nu var det fordi at joakim B spurgte om lige præcis den model var god.

• #30   1. apr 2009 phillip, den der tone gider jeg slet ikk, jeg kontakter HA, gider din tone længere

• #31   1. apr 2009 re: majik - det gør du bare.. Men så husk lige på alle de gange hvor du sviner folks anlæg til! Og som din profil tekst lyder:
    "HADER CONCEPT OG IKON serien...hvorfor???

fordi de er det DÅRLIGSTE dali nogensinde har lukket ud af røven, det MÅ have været en mega stiv ingenør der har tænkt på dem...."

Det synes jeg bare i sig selv er meget umodent og provokerende..

• #32   2. apr 2009 * MAJIK CABLE GUY *
    Det er tydeligt at se du ikke bryder dig om B&W, men lad dog vær at lade det gå ud over andre.

Nicolaj hvid L
    Godt nok er B&W's 600 serie gammel, men mange af de højtaler der blev linket til var jo næsten generetioner ældre! (overdrivelse fremhæver forståelse smiley

Jeg synes at b&w's 600 serie er et eminet køb når man tænker på hvor små penge man kan få dem til og sammenligner med den lækre all-around lyd du får, godt nok er der mange af de højtaler der bliver linket til der er styret bedre, men spørgsmålet om det nu osse er det joakim B
    og for dens sags skyld manger andre søger.
    Husk nu på at idag er det en helt anden musik man generelt høre.

• #33   2. apr 2009 wiliam ,hva snakker du om???

for NOGLE af de højttalere jeg har linket til de er NYERE end den B&W joachim skal ud og kigge på, hvorfor er det ikke tilladt at vise manden andre bedre alternativer, på sager jeg sikkert ville blive MERE glad for, og har større potentiale, så er udskiftning ikke så aktiv på højttalersiden

• #35   2. apr 2009 hæhæhæ.. Hold da helt op! Tænk sig at det er så svært for jer at forstå "MAJIK og Nicolaj hvid" Det er jo ikke kun i denne her situation men de fleste af de indlæg i kommenter, prøver i ikke at hjælpe folk men derimod prøve at få folk til at gå jeres vej..!

Problemet her er at når folk som f.eks joacim B spørger efter folks meninger omkring en højttaler evt, så svar dog for pokker på det manden spørger om og ikke altid hvad i "TROR" er bedst! Og skraks begynde og henvise til alt muligt andet.. Hvis manden har set et par B&W DM602 S3 højttalere og han spørger folk om DE er rimelig gode, så kan det vel ikke være så svært bare at svare på det! tsk tsk. Det her er sq for langt ude..

sry joacim B fordi det her blev til en debat og løb af sporet.

• #36   2. apr 2009 phillip, kunne det måske tænkes at det er fordi at 80% af brugerne herinde er så fixeret på HFK's produkter at vi ligesom bare prøver at åbne deres øjne

• #37   2. apr 2009 >> Majik
    Jow helt sikkert...

Men man skal altså også passe på ikke at få hifiklubben fobi! For det er altså ikke alle deres produkter som nødvendigvis er dårlige, bare fordi de har ene forhandling af dem...

B&W har alle dage været et velrenomeret mærke som har leveret nogen af den mest avancerede og teknologisk banebrydene højtalere. Og i langt de fleste tilfælde så fårmår deres R&D afdeling altså at lave noget af prisklassens bedste grej. Og der er ikke en skrue der sidder forkert, og hver lille mikroskobiske detalje, hvor grim den end er, så har den en teknisk berretigelse.
    Der vil altid være forskel på folk referencer, men du ender altså aldrig med et direkte lortekøb i en B&W model. Hifiklubben eller ej smiley

Og hvis jeg skulle være rigtig fræk, så ville jeg trække særdeles mange paralleller imellem netop B&W 600 serien, og så Linn Majik. Og sammenlignelige modeller koster kun ca. 2/3 af Linns priser.

Jeg ville selv slæbe et sæt Majik med hjem, men value4money, så løber B&W altså med den, i den sammenligning.

Snig dig ind i løvens hule næste gang du kommer forbi, og så få demonstreret den nye DM683 (På alt muligt andet end Denon udstyr - Hvis du ikke allerede har hørt den) Den er faktisk slet ikke så ringe endda.
    Bassen er boostet godt og grundigt , men det er Majik jo også.

• #38   2. apr 2009 micma, jeg vil ikke sige jeg har hifiklub-fobi, synes bare man får mere for pengene andre steder

• #40   3. apr 2009 Majik Kable guy !!!

Nu ved jeg jo ikke hvem du hentyder til, når du skriver H.A. Jeg regner med, at dit H.A. står for f.eks. havne arbejderne, for hvis det er den forkortelse som jeg kunne forestille mig, vil jeg anbefale dig fremover at finde på et andet udtryk. - Uanset hvem eller hvad du er, er det sgu for latterligt at skrive om et sted som her. - "Store ord = små skuldre"...

Michael.

• #41   3. apr 2009 Mon ikke bare der henstydes til hifigalleri administrator?

Kommentér på:
b&w højtaler..

Annonce