{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Skal jeg vælge sub? {{forumTopicSubject}}

Hey Hifi nørder smiley

Tiden er nu nået til, at jeg gerne vil have mig nogle fede højtalere! smiley Jeg afspiller for det meste min musik via. computeren, og har på nuværende tidspunkt bare sådan et Creative 4.1 højtalersæt med sub (hvis nogen kender det?). Mit værelse er ikke kæmpe stort, og jeg syntes egentlig at sættet spiller rummet rimelig godt op? Men alligevel mangler der bare power. Jeg har kigget på nogle Cerwin Vega 12" højtalere, inde på hifi klubbens hjemmeside, idet jeg tænkte at en 12" nok ku lave noget bass, og at der også ville være godt med overskud i dem, i tilfælde af at jeg flyttede ind i et større værelse. Men blev så i tvivl om, om der er forskel på bass lyden, og effekten i en subwoofer, iforhold til en højtaler med en stor bass? Jeg er egentlig godt tilfreds med lyden, og lyd kvaliteten i mit 4.1 sæt, lyden og bassen skal bare være højere! Men ved ikke om jeg skal anskaffe mig en stor sub, eller nogle store bass højtalere. Kan i hjælpe mig?

- På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg vælge sub?
  • #1   23. mar 2006 HAii,

Hvis du kun høre computer musik, så skal du ikke købe et almindeligt anlæg, så hellere køb et bedre computer anlæg, for du kan høre alle fejl på almindeligt, og det kan du ikke på computer højttalere. Køb computer ht

• #2   23. mar 2006 dahl A:

det må så være fordi at der er så dårlig lydgengivelse i computerhøjtalere eller hvad?

• #3   23. mar 2006 Jeg har hørt noget om, at ens mp3'ere spiller dårligere end musik fra en cd f.eks, pga. forvrængelse osv. Men det er vel bare et spørgsmål om at ha nogle musikfiler som er i god kvalitet.. Jeg vil egentlig bare gerne ha svar på, om jeg skal ha sub eller højtaler?

• #4   23. mar 2006 du behøves ikke sub ,der vil værer rimeligt meget bass alligevel, til normale mennesker, men ikke mig jeg kan ikk leve uden syg bass, tjek evt. mit setup smiley

og Dahl A, hvis du køber et dyrt comp sæt kan du sku hører fejelen ligesågodt som i et "normalt" anlæg...

• #5   17. apr 2006 ind til videre har sku ikke haft nogen problemer med min højtalere og jeg afspiler min musik far min pc så jeg vil sige køb et par store cerwin vega og basen er meget bedre i cerwin vega højtalerene

Kommentér på:
Skal jeg vælge sub?

Annonce