{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• kigge på 4 radiatorer der ikke giver varme 1.467 kr.
  • Sæt håndtag på IKEA skab + "opslagstavle" 300 kr.
  • Hænge stort lidt tungt billede op på betonvæg 500 kr.
  • Tilslutning og opsætning af tørretumbler 1.200 kr.
  • Opsætning af lampe 300 kr.
  • Skifte vandhane baseværelsesvask 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vælg af forstæker til infinity.
  • #2   8. mar 2010 SOny kan lave 170 watt i 4 orhm, så ikk med hvordan nadén kan det?

• #3   8. mar 2010 daniel, Hva nu det for noget? aldrig hørt om det pjat før? Men hav folk måler? :S

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #4   8. mar 2010 Daniel: Der er også noget om det.

Jeg kan fortælle hvad jeg har fået at vide.

Det har noget at gøre med at Nad måler effekten på alle udgange på en gang og skriver så resultatet 2 x 80 watt eller 4 x 80 watt. Nad levere så 80 wat på alle udgange. Mens Sony kun måler en udgang, resultatet bliver så 170 watt og så skriver de 7 x 170 watt. hvilket jo er løgn, da det jo er 1 x 170 watt. Du får et helt andet resultat, hvis du måler alle udgange på en gang.
    Det hele kommer jo an på hvordan det er målt..

Jeg er ikke helt inde i det med ohm. Men nu lavere ohm nu højere er watt tallet.

Så 140 watt i 4 ohm er måske 90 wat i 8 ohm. sådan ca, aner ikke hvordan man regner det ud..

Folk må gerne rette mig hvis jeg er galt på den. Jeg tror nu ikke at det er helt galt...

Som Daniel skriver, vil jeg også vælge nad'en..

Casper C.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#5   8. mar 2010 Hehe... Jamen det var da så lidt..

Jeg har også hørt at Nad er ved at stoppe med at måle på den måde. Det er lidt ærgeligt, da det gjorde dem lidt specielle...

• #6   8. mar 2010 Nu vil jeg lige komme med en kommentar.

NAD´en en fornuftig forstærker men Sony ES er altså osse kram og rent musikalsk ligger den væsentlig højere end NAD´en og den er lidt mere spændende at lytte til. Du kommer ikke til at mangle kræfter med den Sony ES

• #7   8. mar 2010 Og så skal det lige siges at watt ikke betyder en skid, bare lyden er som den skal være og forstærkerens strømforsyning kan levere det den skal til den omtalte højttaler.

• Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

#8   8. mar 2010 Allan A: Angående Watt så vil jeg da lgie give dig ret.

Altså jeg har ikke hørt den Sony som er snakke om. men har bare aldrig hørt ret godt om Sony.
    Jeg har hørt Nad'en og mindes jeg var okay, derfor ville jeg vælge Nad'en.

Men jeg vil tage tage ud og lytte til dem, og så vælge den du syntes lyder bedst..

Casper C.

• #9   8. mar 2010 Jeg har altid haft det sådan, at man ikek skal udtale sig om produkter man kender, men jeg vil give dig ret i at han skal tage ud og se og høre dem begge 2.

Men jeg ville ikke afskrive Sony´en for den kan trække de Infinity´er på samme niveau som NAD´en plus den er mere musikalsk. Dog har den ikke pre/out så man kan udvide med en effektblok.

• #10   8. mar 2010 HVa med: Denon PMA 1060?? Er den os god?

Kommentér på:
Vælg af forstæker til infinity.

Annonce