{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jamo Concert 11
  • #2   24. mar 2010 Jeg tror sælger bliver MEGET skuffet, når han opdager, hvad han kan få for dem.
    At forlange halvdelen af nyprisen, for højttalere der er 15-16 år gamle, er ualmindelig optimistisk.

Jeg solge mine Concert 11 for 5200,- og de var velholdte. Jeg synes ikke de bør koste mere end max 6000,- i fin stand.

Når man scanner dba, finder man nogen gange, folk der forlanger 80- 90% af nyprisen, for 5-10 år gamle højttalere..... men går den, så går den.......... og det gør den jo så nok aldrig !

• #3   24. mar 2010 Haha det var nok også lige det jeg tænkte:)

for jeg overvejer kraftigt at prøve sådan et sæt når chance byder sig:)
    Hvad er dine efaringer med dem Kent N?

• #4   24. mar 2010 Det er en ret neutral højttaler, til min smag mangler bassen noget "umpf". Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene, om diskant gengivelsen, på noget musik var den virkelig god, mens den var for skarp / skinger på andet. Det er self noget man ofte oplever, men på Concert 11, synes jeg det var extra udtalt.
    Mellemtone gengivelsen synes jeg var det bedste ved den.

Du er jo glad for rock musik, og det er ikke der Concert 11 har sin styrke.

Jeg trak mine med Denon POA-6600A til bunden og en Onkyo M-588F til mellemtone og diskant.

Mine var nogen jeg havde byttet, med et par Dali Evidemce 870 - en højttaler jeg klart bedre kunne lide.

• #5   24. mar 2010 Kent N

Årh det der med rocken har efterhånden udviklet sig til alt andet end techno og andet non-vokalt elektronisk musik:)

Men så vil jeg da lige genoverveje situationen:)

• #6   24. mar 2010 Hvis der skulle dukke nogen op, til en fornuftig pris, i nærheden af dig, så giv dem et lyt. Vi har jo sikkert ikke samme lyd ideal - jeg spiller mest på mine CV 1215 MK II, men jeg spiller også på andre højttaler, det er lidt en "humør ting"

Mange elsker jo at hade CV højttalere, jeg kan godt lide nogen af modellerne, men jeg kan bestemt også lide andre mærker. Det jeg er mest "overfølsom" overfor er kasse-lyd og skrigende / skarpe diskanter, samt diskanter der er alt for pæne (dæmpede - lukkede). Jeg kan feks generelt også godt lide mange horn (kabinet) konstruktioner, noget mange ikke bryder sig om - pga den (ofte) musik lige i fjæset, gengivelse.

Kommentér på:
Jamo Concert 11

Annonce