{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Svag summe lyd ved højtaleranlæg Fix? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Jeg har lagt mærke til at mit Logitech anlæg giver en summelyd når jeg ikke afspiller noget og skruer lidt op, eller afspiller noget som jeg afspiller højt. Det er ret træls at høre på fx i film når der er nogle stille og rolige scener hvor lyden ikke er så høj, så er summelyden bare træls.

Hvad kan jeg gøre for at løse dette problem?
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• kigge på 4 radiatorer der ikke giver varme 1.467 kr.
  • Sæt håndtag på IKEA skab + "opslagstavle" 300 kr.
  • Hænge stort lidt tungt billede op på betonvæg 500 kr.
  • Tilslutning og opsætning af tørretumbler 1.200 kr.
  • Opsætning af lampe 300 kr.
  • Skifte vandhane baseværelsesvask 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svag summe lyd ved højtaleranlæg Fix?
  • #1   13. jun 2010 alle systemer gør det i en vis grad, men jo ringere jo mere støj

• #2   13. jun 2010 Majik ved meget om det smiley lige da jeg så overskriften bare tænkte jeg for dårligt afskærmet kabler, meen alle anlæg gør det, men det er meget lidt (ligesom majik sagde)

• #3   13. jun 2010 hej. du kan prøve noget så simpelt som at vende stikkontakten 180 grader.. men summelyd, brumme lyd, er fordi du har noget overgang fra trafo til forstærker. formentligt pga ring afskærmning. man kan aldrig slippe helt af med ½ bølge spændinger detsværre. precis som jeppe siger. men til at der ligefrem er en tydelig tone når lyden er lav det kan også skyldes dine signal kabler, eller kvaliteten af dine signal kabler.

• #4   13. jun 2010 nu ved jeg ikke hva din afspiller er for en. men den kan også være skyld i det. prøv at pille lyden fra afspilleren. og så se om højttaler systemet nu holder op med at brumme.

Kommentér på:
Svag summe lyd ved højtaleranlæg Fix?

Annonce