{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CV AL-1000
  • #1   21. jul 2010 de skal have rigeligt af power ! din amp kan trække alt, men for de spiller rigtig godt skal du virkelig smide noget power bag.. jeg har selv over 2*500w rms 8ohm til mine.. og det er ikke bare billige pa-watt..

• #2   21. jul 2010 Jo, men jeg tror aldrig at jeg vil komme til at bruge 2x 500 watt hvis jeg endelig havde det.

• #3   21. jul 2010 hvad vil du så men så´n nogen højttaler hvis de ikke får lov til at spille op smiley du vil bare brænde enhederne af hvis du ikke har nok effekt bag dem hvis du en dag vil spille op til dans..

• #4   21. jul 2010 Jo self. Men indtil videre skal jeg lige have fingre i dem, og derefter, en effektforstærker. Hvis jeg har råd smiley

• #5   21. jul 2010 2*80watt er slet ikke nok til at få noget ud af et sæt al 1000, og det at smide 2*500watt bag er jo ikke kun et spørsmål om at kunne spille højt, men mindst lige så meget for at kunne trække de store basser når du spiller lavt

• #6   21. jul 2010 Jeg kender ikke din forstærker, men en normal strømstærk 2 x 80w forstærker, vil ikke have problemer, med at trække et par AL1000.

• #7   21. jul 2010 Altså hvis du samtidig gerne vil skrue højt op, som man normal vil med et par CV højtalere, skal der noget ordenlig watt til... Jeg har en NAD C375BEE til et par CLS-12 .. Det kan spille enormt højt og den har bare et f*cking fast greb i bass enhederne lige meget volume (Selvfølgelig kun til omkring kl. 1-2 position, fordi det er der en forstærker yder maks, og for H*LVED det højt og bassen lige i mellemgulvet på en selv. virkelig en oplevelse)

Så for at få alt det ud af et par CV højtalere man kan, ska der en meget kraftig forstærker til. Jeg har selv roddet med en denon på 2x50 watt.. SLet ikke nok, og derefter en PA-forstærker.. Det lød ikke særlig godt.. Så nu har jeg en NAD C375BEE og jeg fortryder det aldrig. Nu behøver jeg aldrig bytte forstærkeren ud, kun højtalerne når de ikke er for mig længere, og hvis det går galt og jeg tager et par CV højtalere mere til, kan jeg altid brokoble den, eller bare bi-amp. Så tænk lidt ud i fremtiden også for at sparer lidt penge smiley

- Thomas

Kommentér på:
CV AL-1000

Annonce