{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cerwin vega - hvad er bedst?
  • #1   18. okt 2010 det dine ører siger !

• #2   18. okt 2010 Det tør siges at de gøre.. På længere sigt vil du heller ha et sæt DC 12..

• #3   18. okt 2010 jeg synes dc15 og vs15 spiller meget ens.. vil sige dc spiller en lille smule bedre, men ikke så meget igen. de er begge dejlige bastunge..

• Martin b
    Martin b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #5   19. apr 2013 Absolut dc serien de er bedre afstemte bedre kabinetter og meget bedre enheder og delefiltre

• #6   19. apr 2013 ville sigte efter dc12. Som unknown siger så er der ikke så meget forskel på dc15 og vs15. Vs15 virker lettere at trække, har en mere dominerende bas specielt ved lavere volumen men kabinettet er ikke så godt bygget. Dc15 har et lidt bedre lydbillede i mellemtone området samt kabinettet er en del bedre bygget. Når vi så kommer ned i vs12 og dc12 så er der på vs12 en anden mellemtone og diskant så du får ikke samme gode lydkvalitet som i vs15 så her bliver dc12 klart overlegen.

Dette er baseret på min mening og test smiley

Martin, bedre delefiltre og enheder? hmm kender ikke til nogen som helst problem med vs serien og de kan helt bestemt klare en hel del. Ved dc serien kan jeg nævne at bagdiskanten er overflødig da den ikke kan høres og syntes ofte at jeg ser hvor de er gået men da de ingen "nytte" har for lyden anyways så er der ikke mange som gør det store ved det. smiley

• #8   19. apr 2013 Haha whazz, havde jeg ikke spottet men er også træt smiley Fik kun 2 timers søvn i nat og så en tur til sjælland og lure smiley

• #10   19. apr 2013 Hehe jamen det kunne du bare have sagt noget før smiley Det ville også have krævet kaffe på bordet smiley

• #12   19. apr 2013 Nu kender jeg ikke prisen så kunne ikke love at du var kommet af med den til mig men en skam jeg ikke kom ind og fik kaffe smiley

Jah det er da lidt træls, hvilken en har du bestilt?

• #14   19. apr 2013 Nå okay så er du da heldigvis nede i en rimelig prisklasse smiley Jeg skal have sparet 13 af de store op til forstærker smiley

Har desværre ikke hørt xindak endnu smiley

• #16   19. apr 2013 Helt enig smiley er glad for mit h/k køb samt alt andet som jeg har købt brugt smiley

Hehe ja man skal jo også starte et sted og det er ikke ligefrem billigt at gå direkte efter det som man ønsker smiley

Okay jamen så ser jeg da frem til at lytte til noget xindak udstyr i fremtiden smiley

Det er faktisk ikke længe siden jeg var nede og høre lidt heco og magnat i mediamarkt ( bor 25 km fra grænsen og går i skole 5 km fra grænsen) og det gik tiden meget hurtigt med men ja der er mange forretninger og så skal tiden lige være til det smiley

• #18   20. apr 2013 Okay ja 3 kilo er jo heller ikke meget for den xpa-200 leveret til døren smiley
    Haha ingen kommentar til din eltax smiley hehe ej ja preout er lækkert, det er jo hovedsageligt det som min h/k bruges til smiley

Syntes magnat lyder udemærket dog ikke til prisen når du kan få heco i samme prisklasse som er en del bedre i lyden. de andre har jeg ikke hørt, vi kom desværre for sent derned den dag smiley

Tja jeg går nu ikke efter noget fordi at det er bygget i et specielt land ( ved jeg også godt at du ikke gør men det lød stadig en smule sådan) men går efter lyden som jeg kan lide. mange folk herinde forstår ikke at jeg går efter vellyd og har cv for de er jo ikke vellydende eller er de? i min verden er de vellydende ( nogle af dem) og de har lyden som passer mig perfekt. Mange dømmer nok også min dømmekraft fordi at jeg her cv for så kan jeg jo ikke vide hvordan en vellydende højtaler skal spille men ja jeg ved heldigvis selv hvad jeg kan høre og bruger mange timer på at lytte til musik samt høre flere forskellige modeller for ligesom at finde ud af hvilke der falder mig bedst samt finde ud af om de mangler noget i lyden. Kan også lide at lytte til næsten alt andet dog siger eltax mig ikke noget smiley

Kommentér på:
cerwin vega - hvad er bedst?

Annonce