1.844 visninger
|
Oprettet:
cerwin vega - hvad er bedst? {{forumTopicSubject}}
ja, hvad er bedst: vs12 eller dc12?
da jeg har fudnet begge højtallere brugte til samme pris.
og hvad er den store forskel på dem?
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 6 AV-enheder: 2 Emner: 72 Svar: 585
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 3 Emner: 125 Svar: 529
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 8 Emner: 88 Svar: 847
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 25 AV-enheder: 1 Emner: 33 Svar: 1.283
Dette er baseret på min mening og test
Martin, bedre delefiltre og enheder? hmm kender ikke til nogen som helst problem med vs serien og de kan helt bestemt klare en hel del. Ved dc serien kan jeg nævne at bagdiskanten er overflødig da den ikke kan høres og syntes ofte at jeg ser hvor de er gået men da de ingen "nytte" har for lyden anyways så er der ikke mange som gør det store ved det.
aug 2009
aug 2009
aug 2009
Jah det er da lidt træls, hvilken en har du bestilt?
aug 2009
Har desværre ikke hørt xindak endnu
aug 2009
Hehe ja man skal jo også starte et sted og det er ikke ligefrem billigt at gå direkte efter det som man ønsker
Okay jamen så ser jeg da frem til at lytte til noget xindak udstyr i fremtiden
Det er faktisk ikke længe siden jeg var nede og høre lidt heco og magnat i mediamarkt ( bor 25 km fra grænsen og går i skole 5 km fra grænsen) og det gik tiden meget hurtigt med men ja der er mange forretninger og så skal tiden lige være til det
aug 2009
Haha ingen kommentar til din eltax
Syntes magnat lyder udemærket dog ikke til prisen når du kan få heco i samme prisklasse som er en del bedre i lyden. de andre har jeg ikke hørt, vi kom desværre for sent derned den dag
Tja jeg går nu ikke efter noget fordi at det er bygget i et specielt land ( ved jeg også godt at du ikke gør men det lød stadig en smule sådan) men går efter lyden som jeg kan lide. mange folk herinde forstår ikke at jeg går efter vellyd og har cv for de er jo ikke vellydende eller er de? i min verden er de vellydende ( nogle af dem) og de har lyden som passer mig perfekt. Mange dømmer nok også min dømmekraft fordi at jeg her cv for så kan jeg jo ikke vide hvordan en vellydende højtaler skal spille men ja jeg ved heldigvis selv hvad jeg kan høre og bruger mange timer på at lytte til musik samt høre flere forskellige modeller for ligesom at finde ud af hvilke der falder mig bedst samt finde ud af om de mangler noget i lyden. Kan også lide at lytte til næsten alt andet dog siger eltax mig ikke noget
cerwin vega - hvad er bedst?