{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.754 visninger | Oprettet:

Dali SWA 15 - Pris idag? {{forumTopicSubject}}

Hvis man skal finde sig sådan en subwoofer som ovenstående, hvad skal de så koste den dag idag? Jeg syntes jeg har set flere til mellem 1800 og 2500 kr. men er det helt i hampen? Skal ud og se på en idag der koster 3100 kr. og håber da han kan fortælle mig hvorfor den er så dyr kontra markedet idag smiley Eller er jeg helt galt på den?

Mvh. Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dali SWA 15 - Pris idag?
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   4. nov 2010 Hvis standen er god, sælgeren mener den er 3100 værd og han iørigt ikke har travlt med at komme af med den, så koster den vel 3100 ?

Hvis du synes det er for meget, må du jo enten diskutere med sælgeren eller finde en billigere..

• #2   4. nov 2010 True that tørre morten... Men hvis du gider svare mig på prisniveauet? Som mit reelle spørgsmål jo også lød på ;o) Jeg skal jo som sagt også ud og se på den, men måske sælger ikke har sat sig ind i dagsprisen på en sådan sub. Så skal jeg jo helst have lidt tørre facts og ikke bare syntes den er for dyr! Så fremstår man som en idiot og kan ligeså godt finde en anden der er billigere som du selv var inde på :o) (Ironi kan forekomme, ingen sure opstød herfra!)

Mvh. Anders

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   4. nov 2010 Jamen prisniveauet må jo nødvendigvis være omkring de udbudte enheder...

Hvis du har kig på flere mellem 18 og 2500, er det jo oplagt at tage en af disse, kontra den på 3100.. Prisen afspejler udbud og efterspørgsmål og sådan vil det altid være..

Om det er for lidt eller for for meget kan kun sælger vurdere.. Det er jo trods alt ham der skal af med den, og dig der enten må betale hvad han vil have - Eller kigge videre efter en anden der bedre afspejler hvad DU synes er en passende pris smiley

Heller ingen sure opstød herfra, hvilket der heller ikke var i første indlæg - Som jeg dog godt kan se, kunne ha været udstyret med en smiley af en art smiley

• #4   4. nov 2010 den som har grisen har prisen, og er der ikke andre på markedet, så er de den mand alene der bestemmer prisen

men swa'en er en rigtig go sub til pengene, mener da at 15 kostede over 6000kr dengang

• #5   4. nov 2010 He he tak for feedback begge to smiley Har lige været ude og kigge og syntes egentlig den næsten var de penge værd den stod til... Men... Hold da KÆFT EN BASSE! Var godt klar over den var stor.. Men dén kan jeg på ingen måde forsvare over for mine med mennesker i boligblokken! :oD

• #6   4. nov 2010 Jeg har også set flere til 1800kr på det sidste, men havde desværre ikke pengene til at købe. og ja nu har jeg også set den til 3100kr. smiley

Førhen syntes jeg de har stået til 3500kr.

• #7   5. nov 2010 Ja :0) et eksempel på brugtpriser der ikke flytter sig meget er fx cerwin vega. Jeg købte for snart 10 år siden en 18" stroker som demo i hifiklubben i hillerød. Den gav jeg dengang 2000kr for , og i dag skal man lede længe før man finder en stroker 18D til 2000kr. Et andet eksempel er deres gulvhøjttalere der koster næsten det samme nu som de gjorde for 15 år siden.

• #8   5. nov 2010 hasse, det er jo udbud og efterspørgsel

• #9   6. nov 2010 Ja lige præcis :0) et viser at det ikke altid er alderen der bestemmer værdien

Kommentér på:
Dali SWA 15 - Pris idag?

Annonce