{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

værdi af mit anlæg {{forumTopicSubject}}

Hey...

nu har en af mine kammerater lige spurgt om han ikke måtte købe mit anlæg... altså højtalere og forstærker, ikke subwooferen...

men hvad dælen er det værd... ? jeg har ingen ide om det... vil helst ikke sælge det til overpris, men vil heller ikke tabe meget på det da jeg jo også skal ha noget nyt som spiller mindst lige så godt... smiley

så hvad ville i mene det er værd... ? højtalerne er jo ret sjældne, og det er en slags speciel udgave af dem... men er helt på bar bund...

har selv givet 1.000kr for det hele og har senere skiftet diskanter og mellemtoner ud...

link:
http://hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7531

på forhånd tak...
venlig hilsen
Mikkel P

hvis mit anlæg går imod reglementet, så sletter jeg gerne tråden igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værdi af mit anlæg
  • #1   5. jan 2011 *hvis min tråd* er imod reglementet skal jeg nok slette tråden igen, skulle der stå i sidste linje... :o)

  • #2   5. jan 2011 1000kr, de højttalere er sgu ikke meget værd

  • #3   5. jan 2011 men der er jo forstærker med i det... ? og enheder til 1500kr.. ? det må da tælle op også... smiley

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #4   5. jan 2011 Jamen så regner du jo bare enhederne oveni og så har du prisen ?

    Du har jo tydeligvis bestemt dig for hvad du vil ha ind for det....:)


  • #5   5. jan 2011 nej, har ikke bestemt noget som helst... smiley men synes selv 1.000kr er ALT for lidt... og de 2.500kr synes jeg måske også er lige i underkanten...


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #6   5. jan 2011 Jamen så er svaret jo bare 2000 ? Er jo ik ligefrem rocket science det der....

    At vi så ikke synes det er pengene værd, kan jo i og for sig være ligemeget smiley


  • #7   5. jan 2011 jeg spørger jo jer hvad i synes anlægget er værd... og hvis i ikke synes anlægget er mere værd, må i gerne begrunde hvorfor...

    bider ikke hovedet af nogen som helst... :o)


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #8   5. jan 2011 lol underkanten... Troede sgu du skrev overkanten smiley

    Kunne godt nok finde mange ting jeg hellere ville bruge 2500 på end det skrammel der...

    Men det er jo bare min mening... Hvis tossen synes det er 2500+ værd og han iøvrigt er glad, så se da og sælg i en helvedes fart smiley


  • #9   5. jan 2011 skrammel er et ord man bruger om noget gammelt, eller nyt, lort som er gået i stykker... mit anlæg fejler ingenting... så skrammel er ikke ordet at bruge...

  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #10   5. jan 2011 Ej, der bruger man lort, som du også selv er inde på (eller jeg gør ihvertfald)...

    Uanset hvorledes jeg lige har omtalt dit udstyr beklager jeg da hvis det på nogen måde sårer dig...

    Jeg er med Majik vurderingsmæssigt... en 900-1200 området såfremt alt virker... Det er en fair pris i mine øjne.

    Forsat god aften smiley


  • #11   5. jan 2011 nej, bliver skam ikke såret... smiley bruger også selv de ord om andre's anlæg til tider... ikke med vilje, men det ryger bare ud...


    men til 900-1200kr bliver der sgu ikke solgt for... kan godt være det er det værd, men det ryger de ikke for... så skal jeg har noget nyt hjem først, for kan sgu ikke undvære højtalere... smiley


  • #12   5. jan 2011 25.000

    Niklas


  • #13   5. jan 2011 vil også sige 1000,-

  • #14   6. jan 2011 mikkl

    jeg er sgu ked af det, en de højttalere i 100%¤ stand de er ikke mere end et par hundrede værd, så det er faktisk forstærkeren der trækker prisen op

    hvis du solgte det til din kammerat for meget mer, så ville jeg nok betegne dig som en skidt kammerat


  • #15   6. jan 2011 Blev da også selv lidt skuffet over at det nok ikke er mere værd... men sådan er det bare... smiley

    det bliver så ikke solgt endnu, da de 1.000kr ikke vil være nok til at få nogle nye højtalere...


Kommentér på:
værdi af mit anlæg

Annonce