{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Nye basser til Dantax højtalere {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Sagen er at mine basser ikke har det skide godt længere, så har tænkt mig at smide et par nye i.

Men er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg kan få fat i 2 nye, eller måske et sæt basser der ville være bedre at smide i?

Modellen er forresten en Dantax MC 502.

På forhånd tak, Mike.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye basser til Dantax højtalere
  • #1   9. jul 2006 Uden at jeg kan sige det med sikkerhed, så tror jeg ikke det kan betale sig at skifte dem for dig...

• #2   9. jul 2006 Ring til Dantax og høre hvad de havde tænkt sig... kan være de har nogen til dine højttaler også...

+45 98 24 76 77

The MBG

• #3   9. jul 2006 mike l hvad fejler bass´erne
    hvis det bar er kantophænget.. det kan du få rep for 100- 300kr pr enhed.

• #5   9. jul 2006 Tak for svarene alle sammen.

Rasmus: Der er hul inde i midten af den ene, og så har kanten ''vredet'' sig lidt rundt. :S

Gider ærlig talt ikke købe nye højtalere, fordi jeg faktisk syns at mine gamle Dantax spiller udemærket.

• #6   9. jul 2006 Hvis du har et hul i centerdomen, er det ikke det helt store problem. Centerdomen kan simpelthen fjernes forsigtigt, og dette giver faktisk en meget mere fri gengivelse i dit system. Jeg ved ikke lige hvad du mener med at den er "vredet", men beskriv det bedre, og det kan være en hjælpende hånd var på vej. MC 502 modellen er iøvrigt en af de bedste Dantax har produceret gennem årerne. Du skal nok ikke håbe på "nye" enheder til kasserne.

• #7   9. jul 2006 Hej Ole.
    Tak for svaret.

Kanten har simpelthen vredet sig lidt rundt.
    Det drejer sig om ca. 5 cm af skumkanten, som slår et knæk. smiley

Kommentér på:
Nye basser til Dantax højtalere

Annonce