{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.764 visninger | Oprettet:

Fornuftigt HT-kabel til gulv-HT {{forumTopicSubject}}

Efter mit skift til gulvhøjttalere, vil jeg gerne have opgraderet mit HT-kabel til noget med mere gods i, end de 1,97mm2 som mit VDH Snowline er. Det drejer sig om StudioLab HES T40 højttalere.
Jeg har haft kig på Supra Rondo Bi-Wire 4*4,0mm2, da det ligger til 79/m. i øjeblikket. Andre gode forslag? Kablet skal være utermineret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornuftigt HT-kabel til gulv-HT
  • #1   4. nov 2011 1000,- og det skal dække minimum 2*2,5m til bi-wire.

• #2   5. nov 2011 Canare 4S11 er det bedste kabel når vi snakker pris/kvalitet.

Der findes ikke et kabel som kan være med der. Det spiller flot og homogent.

Men hvis den eneste grund til at du gerne vil skifte er kvadratet på kablet, så drop det. Kvadratet siger INTET omkring lyden.
    Mine ledere i mit HT-kabel er 1,5mm og mit gamle Audience AU24 var endnu tyndere.
    Så tro ikke at større kvadrat er lig med større lyd smiley

• #3   5. nov 2011 Jeg er godt klar over at kvadraten ikke har noget med kvaliteten og "renheden" af lyden at gøre, men et tykkere kabel kan flytte mere strøm, og bør derfor også give en mere massiv lyd, som Lars siger.

• #4   5. nov 2011 brinker

det er ikke helt sandt, et større kvadrat giver OFTEST et skrammere og mere præcist bundområde

og så skal du holde dig fra supra, deres kabler dræber AL dynamik og livsglæde i dit system

• #5   5. nov 2011 Det er jo bare to forskellige måder at sige det på Majik. Et strammere og mere præcist bundområde vil også virke mere massivt smiley

• #6   5. nov 2011 massivt forbinder JEG med at være volumeniøst, og dominerende, men igen der er jo forskelle i hvordan vi tolker tingene

• #9   5. nov 2011 Jeg har nu kun haft gode erfaringer med Supra, men der vil altid være delte meninger om den slags smiley

Kommentér på:
Fornuftigt HT-kabel til gulv-HT

Annonce