{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.970 visninger | Oprettet:

et nyt lyt på højttalere {{forumTopicSubject}}

idag var jeg på besøg ved highend sound i vodskov lige nord for ålborg

og hørte disse højttalere, og jeg må sige at jeg mildest talt var DYBT imponeret

http://www.psbspeakers.com/products/alpha/Alpha-T1-Tower

de kunne gengive en super levende gengivelse med masser af nærvær, indlevelse og nerve

jeg kan KUN anbefale dem, og til en pris på 3500kr SÆTTET, tror aldrig jeg har hørt et sæt højttalere der kunne det samme som de kan til priser på 3500kr stykket

så hvis du er på ålborg kanten, så vil jeg klart anbefale at smutte en tur forbi highend sound........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et nyt lyt på højttalere
  • #2   21. jan 2012 Det lyder rigtig spændende, bor selv i Aalborg og viste ikke at der var noget i Vodskov. Men var de 3500 vejl pris i butikken? For på deres hjemmeside står et sæt til 4995kr

• #3   21. jan 2012 Det var unico's entry forstærker og deres cd, lidt pricey, men højttalerne formøde sky at følge med, så er vildt imponeret over hvad man fik for 3500 sættet, dali kan godt gå hjem og ligge sig, du skal op i ikon serien for at få noget tilsvarende

• #4   21. jan 2012 Det kan jeg godt se, men han sagde udtrykkeligt 3500. Flere gange, highend Sound har heller ikke nogen butik, men han sælger fra hans egen stue

Kommentér på:
et nyt lyt på højttalere

Annonce