{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin Vega CLS 6 som center.
  • #1   28. feb 2012 brug hellere en center fra den samme serie.. den har en højere følsomhed.. så stemmerne er lidt kraftigere...

du kan sagtens bruge den, men stemmerne bliver en del svagere smiley

• #2   28. feb 2012 Hmm øv, kunne bare få en til 190kr nemlig.. og køre med en baze 1949 center, rigtig billig center kostede ikke ret meget i sin tid, der er dog ikke opgivet følsomhed på. Mit eneste krav er at den er bedre en den, og vil helst have i cerwin vega da jeg har cerwin vega front højtalere

• #3   28. feb 2012 Kan se at cls6 har en følsomhed på 88db, og cls6c har en på 90db. Men med 88db vil jeg mene, den vil spille bedre en min baze.

• #4   28. feb 2012 Delefrekvens, fekvensområde, watt benævnelsen er ellers ens på de to.

• #5   28. feb 2012 så gør det smiley

Men det er ikke ment som en centerhøjttaler smiley

• #6   28. feb 2012 Nej det er jeg godt klar over, men kunne godt tænke mig en billig højtaler til center. Men tænker over det, men tror jeg vil prøve det.

• #7   28. feb 2012 Hmm er godt forvirret, i CW nye manual står de til 88db, men de gamle specifikationer fra de butikker der har haft dem er 90db.

• #8   29. feb 2012 jeg har en center du kan købe til en tudse ! smiley står som ny,.. Det er dog ikke cerwin vega... Men den spiller MEGET mere dynamisk.. smiley

• #9   3. mar 2012 Lige en update, nu har jeg fået højttaleren, og den spiller sq perfekt som center. Den er meget mere følsom en min gamle, og den spiller fint sammen med resten af anlæget.

Kommentér på:
Cerwin Vega CLS 6 som center.

Annonce