3.717 visninger
|
Oprettet:
hvor meget værd er dali blue 6006? {{forumTopicSubject}}
hvor meget er de værd?
er tilbudt det for min cw men ved skut om det ville være godt og om de samme værdi
hva siger i folkens,
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
jun 2006
Følger: 1 Svar: 25
aug 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
men brgrund hvorfor li det sæt der?
jun 2006
Har både haft 6006'er 8008'er og andre dali'er og de har altid levet op til en vis standard, hvilket så absolut ikke CW gør medmindre det handler om bass.
Men det kommer jo helt an på hvilken musik du høre,
hvis du er en af de unge der bare høre monotont techno så behold dine CW'er
Men hvis du er mere til rock og andet musik vil jeg anbefale dali til enhver tid..
aug 2010
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
apr 2012
Følgere: 188 AV-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 1.047
Jeg kan så ikke huske hvad nyprisen var på dem.
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 25 AV-enheder: 1 Emner: 33 Svar: 1.283
Earth, Cw er bygget til at spille rock musik og de højtalere der fyrer den bedste koncert er nok cw... Men giver dig gerne ret i at lydkvaliteten er bedre på dali men nu er det 2 forskellige typer højtalere og derfor bør de ikke sammenlignes da de hver i sær har sine fordele og ulemper.. det kommer helt an på personen hvilket musik man hører og hvilken type lyd man går efter... dette er selvfølgelig skrevet med et smil på læben
Jeg ville til en hver tid vælge cw frem for dali men det er min smag.. Og jeg hører stortset alle typer for musik, Techno, country, rock, dubstep, og meget stille musik som enya og meget mere..
jun 2006
Men i min verden er folk med CW højtalere personer som endnu ikke har boet sammen med en dame hehe ej det er bare gas men som sagt hvis du vil have noget der bare kan tæske igennem lyden så køb cw
aug 2009
Haha ja den med damen kan jeg kun give dig ret i (næsten) men højtalere er et område hvor jeg ikke spørger om hendes mening... De skal være der og hun må være der
Ja og nu sys jeg heller ikke at mange af de gamle cw'er spiller dårligt... selvfølgelig er dali,b&o, b&w osv bedre spillende hvad angår lydkvaliteten men de er bare ikke det mere værd for mig eller jo vil gerne eje et sæt beolab 5 højtalere en dag men ellers forbliver jeg ved cw da de stiller mig tilfreds på mange punkter og det er bare lige lidt mere end dali osv... Jeg bryder mig slet ikke om sådan nogle smalle højtalere med mini basenheder i...
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 4 Svar: 31
aug 2009
hvor meget værd er dali blue 6006?