{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CW vs CW
  • Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #2   6. nov 2012 Men er den der forstærker så god? smiley lydkvali ovs

• Mikkel J
    Mikkel J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #4   6. nov 2012 ja fail af mig smiley men har du ellers et link til en brugt forstærker man kan bruge? smiley

• #6   6. nov 2012 den nad er rigelig kraftig, og ang. Højttalere, så tag dem der lyder bedst..... Simpelt

• #8   7. nov 2012 der er vel osse prisforskel, og den han linker til har før trukket 15" uden problem

• #9   7. nov 2012 Selvfølgelig har den ikke trukket 15" uden problemer. Det er ihvertfald intet problem og få den NAD 214 til og forvrænge med en 15" CV, ergo den er alt for lille.

• #10   7. nov 2012 Det med at folk skriver at folk skriver at den har trukket en 15" cv uden problem er er som sådan også sandt for den kan jo godt få den til at spille men der er stor forskel på at få den til at spille og trække den optimalt.. min lille jvc forstærker kan også få mine cv'er til at spille og det kan da også spille højt men jeg er langt fra at få det optimale ud af mine højtalere men derfor trækker den stadig mine dc'er...

• #11   7. nov 2012 Thomas du taler som du har forstand lyder det til, ... har du hørt setupppet? du ved godt følsomheden er lidt højere på større højttalere?

• #12   7. nov 2012 Jeg behøver ikke og ha' hørt det setup for og vide at en 80 watt NAD forstærker hurtigt kommer til og clippe med en 15" CV model. Selvfølgelig kan det spille, men kommer aldrig til og kunne udnytte f.eks. en DC15 fuldt ud.

Lyt til Rene, han ved hvad han taler om smiley

• #13   7. nov 2012 meget muligt den ikke udnytter 100procent men den clipper ikke på de diy jeg osse har til salg...

hvad har du af baggrund indenfor hifi faget siden du kan tillade dig at sige jeg ikke ved hvad jeg snakker om?

• #14   7. nov 2012 Det har jeg ikke sagt noget om. Siger bare det ikke er noget problem og få den til og clippe med en 15" CV efter. Med mere effekt bag ville en 15" CV kunne spille meget højere, og med meget mere af det dejlige tryk i brystet. Men hvis du har en anden mening så fred være med det.

• #15   8. nov 2012 Hov kan se at jeg kom til at skrive mine dc'er til sidst.. det var en tastefejl for ejer ikke sådan nogle... det er vs15 jeg har men det ændrer ikke det store... Har lige hentet et sæt dc15 til en kammerat i dag og nok derfor de var de første der kom frem i tankerne.

The man, Mener du at fordi at følsomheden er større på en større højtalere at den så kan spille højere med f.eks 80 watt rms end med en mindre model højtaler?

• #16   8. nov 2012 Ja de kan spille ganske højt med få watt, men man får skinger lyd og mudret bas ud af det, så det er ikke meget ved.

• #17   8. nov 2012 Ellers kan jeg varmt anbefale Acurus A250. Den er seriøst ikke til at slå ihjel og så er den sexet at se på samtidig.
    Fås brug fra 1800 og opefter smiley

• #18   8. nov 2012 Thomas A nemlig og så er det ikke meget værd smiley

• Martin b
    Martin b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 39
    #19   8. nov 2012 Får man skinger og mudret bas fordi der kun er 80 watt eller ?

• #20   8. nov 2012 Hvis der står NAD på fronten og du parrer den med en stor CV, så JA!

• Martin b
    Martin b Tilmeldt:
    jan 2008

#21   8. nov 2012 Til info så var den gamle nad 319 (på 2x125) en rigtig god for stærker til et sæt cv med masser af sty på dem den kunne ikke spille dem op men hade masser af detalje og styr på bassen kender ikke lillebror 317

• Martin b
    Martin b Tilmeldt:
    jan 2008

#22   8. nov 2012 319 = 216
    317 = 214

• #23   8. nov 2012 Martin, jeg har samme erfaringer som dig. Sålænge en mindre forstærker ikke presse mere, end at den stadig har tilstrækkelig strømreserver, oplevede jeg bestemt ikke bassen som mudret.
    Har hørt et par ældre NAD forstærkere (den ene var en NAD 3100) på vel omkring 50-60w, og der var rigtig fin kontrol over bassen, og de var et fint match til de ældre CV modeller (dem med de små sorte, lidt hidsigt lydende diskanter).

• #24   9. nov 2012 Jeg har kun hørt de nyere modeller såsom C275 og C375, som på papiret er kraftigere end 214 og 216. Og dem syntes jeg lyder af pis. Meget muligt de gamle modeller var bedre.

• #25   23. dec 2012 Find dig en Denon poa 2800 eller poa 2200 eller 2x6600

Kommentér på:
CW vs CW

Annonce