{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Valg af compact højtalere {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet træt af mine store Dali Concept 10 højtalere (og Concept 2 på standere).

Syntes at de er for dominerende i det nye hus og søger nogle mindre front/rear højtalere.

De skal være all-round, forstået på den måde, at jeg gerne vil bruge dem til musik og film.

Beholder mine 2 x Cerwin Vega RL28W subs til at lave lidt bund.

Hvad skal jeg lede efter ?

Har kigget lidt på B&W. System Audio. Dali. Focal. KEF.
Små højtalere er en helt ny verden for mig, så jeg aner ikke hvem der kan lave de mindste med den største lyd.

Hjælp drenge ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af compact højtalere
  • #1   20. nov 2012 system audio er ABSOLUT et lyt værd.! deres aura 1 scorer super fede anmeldeser, og hvis du pladsen til mantra 10 så kan jeg varmt anbefale den, overvejede den selv som baghøjttaler, men er end op med at bestille et sæt system audio Talent hvilke osse er en super fed højttaler;) du kunne jo snuppe 4 stk talent og en center fra SA, eller 2 stk mantra 10 til front og 2 stk Talent som bag.

• #2   20. nov 2012 Tak for dit input Jack .... Og ja. Jeg har siddet og læst op på diverse tests af SA, og det ser absolut lovende ud.

• #3   20. nov 2012 Jeg er jævnt glade for mine SA'er smiley

• #4   20. nov 2012 jeg oplever kun begejstring når jeg selv og hører og andre har hørt SA.. ikke at de andre mærker du henviser til er fine;) men vi har vel alle noget vi bedre kan lig, og hvis du vil have en lille højttaler med stor lyd er SA helt sikkert noget du bør lytte til..!

• #5   20. nov 2012 et brand du mangler i din overvejelse kunne være Monitor audio - www.tapeconnection.dk de laver osse nogle lækre kompakt højttalere, solide og godt bygget..

• #6   20. nov 2012 Ahh ja ! Selvfølgelig.
    Det kommer sq til at koste lidt kilometer hvis man skal høre alle mærker. smiley

• #7   20. nov 2012 alternativ så kør til av-connection.dk de forhandler både monitor audio, system audio - også kunne du jo i samme omgang få et lyt på Elac hvilke osse laver nogle ret lækre små højttalere;) det ligger i sønderborg og odense - så alt efter hvor du bor kunne det være nemt at slå de 3 fluer med et smæk

• #8   21. nov 2012 Dali 102 eller 103.
    Jamo classic 4
    B&W dm 601 s2 eller dm 602 s2.
    De er udmærket til det meste og koster i hvert fald ikke en bondegård.
    Dynaudio har også lavet nogle mindre højtalere som skulle være rigtig gode, men koster noget mere. Ellers kan cerwin vega´s de små højtalere vist osse larme en del.

• #9   21. nov 2012 prøv lytte til et sæt Klipsch de minder lidt om b&w i lyden her får du bare 10 gange mere for dine penge smiley Vh

Kommentér på:
Valg af compact højtalere

Annonce