{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.481 visninger | Oprettet:

Cerwin vega Xls 28 VS Xls 12 {{forumTopicSubject}}

hej. ved ikke hvad jeg skal vægle som front højtaler i min hjemme bio, jeg har Xls 28 som baghøjtaler nu, skal jeg så tage en 12" som front eller 2x 8" som front.

har fået afvide i hifiklubben at der ikke er den store forskel lyd messig.

hvad vil i anbefale ? smiley
gerne begrund hvorfor / hvorfor ikke. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin vega Xls 28 VS Xls 12
  • #3   2. feb 2013 havde enlig også plan lagt en 12er men fik så af vide der inde i hifiklubben at jeg lige så godt kunne tage en dobbelt 8" da der ikke var meget forskel smiley så nu er jeg kommet i trivel

• YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #5   2. feb 2013 Der er sku ikke rigtig forskel på de 2 modeller. Men jeg synes af dem alle så lyder xls 28 helt klart bedst og har den strammeste bass smiley Har selv 4 stk og der er knald på smiley Jeg sælger det ene sæt hvis det har interesse ?

• #6   2. feb 2013 xls28 er en så lille højtaler der slår meget præcis i bassen og den tager virkelig røven på en lyd mæssigt det gjorde den ved mig første gang jeg hørte den hos en ven smiley xls 12 er heller ik noget dumt valg den kan os lytte noget luft og den vil os tag xls28 i bass men ren lyd mæssigt er de ret ens men at de to ville jeg klart tag xls28 smiley

• #7   2. feb 2013 er 12eren de 700kr ekstra værd ? er der mere bas i 12eren eller er det næsten det samme ?? smiley

• #8   2. feb 2013 xls12 ville nok være en lille smule dyber på nogen få punkter om de er det værd det kan kun du selv svare forskelligt fra øre til øre smiley men jeg ville klart tag xls28.. men nu kan du os få en masse top modeller fra cv med det budget smiley

• #9   2. feb 2013 jeg har ikke nævnt noget om budgetet smiley vil bare ikke have de fylder mere i stuen end en 12er smiley om en dobbelt 8er er lige så god gør jo ikke noget, den fylder bare mindre smiley

• #10   3. feb 2013 nu gik jeg os yd fra nyprisen af højtalerne smiley vis det ik kun skal være cv så er der et par dali 870 til 6kilo på dba er nu heller ik et dumt valgt farktisk en af dalis bedste smiley

• #11   3. feb 2013 som jeg skriver øverste i indlæget skal det være cerwin vega, da jeg har det i forvejen og kun mangler 2 front højtaler smiley så passer det ikke rigtig med med dali smiley

• #12   4. feb 2013 Da jeg skulle vælge højtalere var jeg inde i Hifiklubben i Køge og hørte begge sæt smiley Jeg endte med at vælge XLS-12, da jeg følte at der var bedst bas i, og generelt var lydindtrykket var bedre, og jeg er virkelig tilfreds med mit valg smiley

• Sanni P
    Sanni P Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 2
    #13   8. aug 2020 Helt sikkert er xls 12 bedre med stor set det hele har haft begge modeller den er også dybere og bredere i lyden og slf kan spille kraftigere.

Med xls 12 har man ikke brug for en sub det har man med xls 28

Kommentér på:
Cerwin vega Xls 28 VS Xls 12

Annonce