{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Magnat, Canton m.m. {{forumTopicSubject}}

Hej alle i musik glade mennesker smiley

Jeg har efterhånden fået afklaret mit kommende køb af surround receiver så nu skal jeg bare finde nogle højtaler i budget klassen smiley

Mit budget er ikke voldsomt stort.

Mit spørgsmål er:

1 . Nogle der kender mærket Magnat og Canton? Som evt kan fortælle noget om dem?

Jeg har hørt Canton GLE 496 spille og blevet rimelig imponeret af lyden især at de kan spille detaljeret samt levere en fornuftig bass

2.Jeg har hørt at Magnat i Vector serien skulle være meget lig med Canton.. er der nogle der kan bekræfte det eller har magnat højtalere som kan fortælle hvordan de spiller?

3. Mit sidste spørgsmål lyder på om der er nogen der kender andre gode budget gulvhøjtalere?

PS. Opsætning skal bruges til Film(surround) og Musik

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Magnat, Canton m.m.
  • #1   26. mar 2013 Folk vil meget lettere kunne hjælpe dig hvis de kender en ca pris for ikke voldsom stort kan være 1000 kr ( hvilket du stortset ikke får noget for) eller det kan være 20.000 kr smiley

• #2   26. mar 2013 Max prisen for front højtalere er 2700 - 3000 Kr. Stk

Et er kravene er at der inden for samme serie også skal kunne købes Center - baghøjtalere så jeg for et "komplet sæt" dog uden Subwoofer smiley

• #5   26. mar 2013 3000 Kr er max prisen smiley

Grunden til at det er max prisen er fordi jeg har hørt et sæt Canton GLE 946
    sammen med den Reciever jeg har planer om at anskaffe mig og i mine øre (Jeg ved at det er en helligbrød at påstå) kunne de matche, endda levere en anelse bedre lyd end en tilsvarende dyre opsætning fra Hifi klubben bestående af Denon reciever og Dali højtalere
    Det store minus er bare at Canton GLE serien langt fra er de kønneste på markedet der er Dali og B&W noget pænere

Whazz:

Har haft kigget på dem og de virker interessante men er ikke vild efter at smide penge efter et sæt højtalere uden at hører dem først
    Har du en ideer hvor man kunne hører dem før køb?

Kommentér på:
Magnat, Canton m.m.

Annonce