Højtalere Ladcykel mobilt anlæg {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg skal til at lave et mobilt anlæg til min nyindkøbte Christiania cykel og er så heldig at have en tømre til rådighed som vil hjælpe mig med at bygge projektet. Vi begge er ikke for kloge på hvilket man skal vælge osv men indtil videre har jeg besluttet mig for at jeg vil købe dette
Hifimediy T2 2*100W TRIPATH TK2050 Forstærker
12v til 24v konverter til din forstærker
Og et Forbrugsbilbatteri på omkring 100AH så det kan spille i lang tid.
MIT SPØRGSMÅL lyder så hvilket andet jeg skal bruge til dette setup? Fx er det nødvendigt at finde diskant, mellemtone fuldtone subwoofer og alt dette til dette simple setup eller skal jeg bare bruge nogen højtalere som dette (link fjernet) ?
Jeg forventer at anlægget skal kunne høres langt væk fra og at det skal kunne være musik til omkring de 25+ mennesker (Sådan så at man skal hæve stemmen hvis man er 10M fra det)
Budget ligger på omkring 2000 men det kan godt hæves hvis det er nødvendigt (Jeg er villig til at købe bruge ting)
Tak for jeres tid.
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 5
Ved godt den er lidt voldsom og den ikke kan være i et lad men det kan sagtens lade sig gøre minven
nov 2010
Følger: 12 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 234
Batteri 1000kr
Forstærker 500kr
Enheder +1000kr
Allerede der er du over, men det langt fra umuligt.
Prøv at læse på festivalanlæg.dk og USS (United Sound Systems) der står super information!
maj 2013
Har i evt nogen foreslag til hvilket PA enheder jeg skal købe?
nov 2010
Følger: 12 Følgere: 11 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 234
Enhederne kommer an på hvilket kabinet du vil bygge jo, men det ved jeg ikke nok om så der vil jeg lade de kloger hoveder snakke.
Og okay super! Meget bedre, faktisk ganske godt!
Samtlige cykel-lydsystemet du ser i Kbh er næsten medlem af USS. Synes godt om dem på Facebook der er super mange billeder og flinke folk
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.934
Zomax 15" enheder og diskanthorn med høj spl. Og til kun 800!
maj 2013
nov 2005
Følger: 11 Følgere: 11 AV-enheder: 6 Emner: 315 Svar: 1.934
Højtalere Ladcykel mobilt anlæg