{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.410 visninger | Oprettet:

Subwoofer {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri.

Jeg savner lidt en subwoofer til mit anlæg når jeg ser film, jeg ved bare ikke hvilken jeg skal have. faktisk ved jeg ikke rigtig noget om subwoofers.
(Har dog set meget på B&W ASW750)

Jeg vil hellere ofre nogle flere penge for at få et ordentligt resultat end at nøjes med noget jeg fortryder.

Så mit spørgsmål er egentlig er en subwoofer som B&W ASW750 meget bedre end en billigere udgave med mindre watt? OG har watt helt vildt meget at sige i en subwoofer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Subwoofer
  • #1   20. aug 2013 kommer vel an på hvordan du definere meget bedre ? asw750 er en utrolig stærk og kraftig sub der vikelig kan flytte noget luft og gå meget langt ned i hertz.. er en utrolig god sub og så den os på 1000watt det siger en del om hvilket powerhouse den er smiley men kan altid finde noget der er bedre det vel det der gør det sjovt at udforkse i hifi verden smiley

• #2   20. aug 2013 Hvis du virkelig vil have en subwoofer som bare siger spar to, der både kan lever saft og kraft samt være hurtig og præcis, så skal du vælge Miller & Kriesel Subwoofer, lige nu har KTradio en M&K MX250 på bud. Her får du virkelig en god subwoofer for pengene.

(link fjernet)

Jeg har selv MX 350, altså MX250 storbror og har aldrig fortrudt at jeg anskaffede mig dette mærke. kan varmt anbefaldes.

• #3   21. aug 2013 Tak for hurtigt svar begge to. DV jeg leder dog efter en sub jeg kan købe brugt, ellers får jeg ikke råd på SU. smiley
    Jeg mener om der er en mærkbar forskel på ASW750 og en anden sub med en nypris til omkring 4-6000 kr. smiley

• #4   21. aug 2013 okay det er så i orden.

arr det er ikke en fair samling, da den B&W sub kostede vist imellem 12-14.000kr fra ny kontra en ny sub til 4-6.000kr, der er en forskel på dem men det kommer selvfølgelig også an på hvilket mærke, men der skulle gerne være en forskel, da det jo er to forskellige prisklasser.

det ville være at samlinge en BMW 5 serie med en Kia.

• #5   21. aug 2013 Sandt nok, jeg tror det bliver en brugt ASW750 eller SVS eller lignende smiley Tak for hjælpen

• #9   21. aug 2013 Så havde jeg taget sunfiren hvis det var mig, det er en kanon fed sub og kan virkelig levere tryk så det runger helt i hovedet ?? har en kammerat som har haft den og de var utrolig glade for den. Kan klart anbefaledes ??

• #10   21. aug 2013 Havde nu valgt en SVS Sub =)

• #12   21. aug 2013 Jeg kan klart anbefale XTZ subwooferne
    lad dig endelig ikke narre af prisen de levere varen både på præcision såvel som styrke du får virkelig "value for the money" de fås i forskellige størrelse (8" 10" 12") og farver. hvis du syntes de er for billige så kan du altid købe topmodel'en med Icepower forstærkeren i den kan sgu flytte noget luft (Og andet omkring den)

http://danstv.dk/shop/xtz-hoejttalere-134c1.html

• #13   21. aug 2013 en mulighed er også en dls sub. 3.10 som har en 160 watt forstærker og en 10 tommer bas, giver en rigtigt god tør og kontant bas så vel til musik som flim .
    de er til at få brugt til en rimelig pris.

• #14   21. aug 2013 Tak for de mange indlæg, dejligt at få lidt vejledning og forskellige forslag, enormt hjælpsomt smiley

• #15   21. aug 2013 Sandt at dls 3.10 lever varen meeeen har nu selv haft en og den har ikke helt kontrol over enheden, den er nem at bringe i sænk og så laver den åbne bas port utrolig meget støj når den virkelig får noget at leve af, man skal faktisk sidde lidt mere end 3 meter fra den for st undgå at kunne denne støj.

• #16   21. aug 2013 Altså det er lige før at min gamle sub audio allroom med 6.5 tommer spillede bedre end dls 3.10, dog kunne dls 3.10 lever mere tryk men allroom kunne bare ikke knækkes, den forsatte bare der ud af uden så meget som et lille brok overhovedet.

Kommentér på:
Subwoofer

Annonce