{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.476 visninger | Oprettet:

Xtz 99.w12.16 eller svs sb12nsd {{forumTopicSubject}}

Jeg på udkig efter en ny subwoofer til mit system, som består af b&w 600 serie. Den skal bruges til film og lidt musik en sjældent gang.

Nogle der har erfaringer med disse to subwoofer, som kan anbefale den ene frem for den anden ? Vil de ca 2000 være værd at bruge på en svs ?

Mvh
Jan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xtz 99.w12.16 eller svs sb12nsd
  • #1   21. nov 2013 Har svs sb12nsd. er fuldt ud tilfreds. den slår godt, går dybt, kan nemt være med. bruger min en del til musik også.

men kender ikke den anden.

• #2   22. nov 2013 Kan klart anbefale XTZ 99.W 12.16

Man får virkelig "Value for money" den levere en stram og præcis bass uden at gå på kompromis med styrken

Man skal ikke lade sig narre af prisen den kan sagtens følge med mange i en højere prisklasse

• #3   22. nov 2013 Micael.. Var bange for om kvaliteten var ok på xtzen.. Men har hørt min vens 8" og blev overrasket!

Jeg må ned på mandag og bestille en xtz. smiley
    Selv om det kræver en del overbevisning af kæresten, hun vil helst have en svs..

• YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 AV-enheder: 2 Svar: 60
    #4   22. nov 2013 Svs synes jeg er bedre. Har hørt begge og bruger selv svs.

• #5   23. nov 2013 Kvaliteten er helt i top på XTZ
    har selv 99.36 MK2 gulv højtalerne og 99.W10.16 Sub
    tror det er svært at finde andet mærke hvor man får så meget for pengene som med XTZ
    Jeg var også rimelig skepsis især prisen taget i betragtning men har ikke fortrudt et sekundt

• #6   23. nov 2013 Ps. Bestil den i piano lak det er virkelig Eye Candy smiley

• YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

#7   23. nov 2013 Min vens xtz gik istykker igår efter kun 6 måneder. Løs forbindelse så nå du trykker ind på selve forstærkeren bag på så kunne den godt spille smiley håber da for ham de tager den på garantien. Men ellers er det en rigtig fin sub til prisen. Den levere dog ikke lige så meget som svs men den er også en 12" og lidt dyre.

• Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
    #8   23. nov 2013 http://www.svsound.com/subwoofers/sealed-box/sb12-nsd#.UpEtg8Q2Zx4

reviews taler for sig selv angående svs'en, dog er det jo 2 vidt forskellige konstruktioner så de er lidt svære at sammenligne.

Til musik havde jeg personligt valgt svs'en, da den har et fedt punch!

• YOYO
    YOYO Tilmeldt:
    aug 2011

#9   24. nov 2013 Jeg havde valgt svs på alle måder. Den slår hårdere , går dybere , er mere præcis og har bedre overskud. Jeg har godt nok 2 af dem. Men de er lige skruet op på lidt under en kvart og stadig fik de dør håndtaget til og hoppe igår i kong fu panda.

Kommentér på:
Xtz 99.w12.16 eller svs sb12nsd

Annonce