{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DEN BEDSTE LYD
  • #1   4. dec 2013 Hvis jeg hjælper, lover du så også at fortælle mig, hvor jeg finder en bil som kører pisse godt, er luksuriøs, hurtig - MEN til små penge??

Om ikke andet, så smid et budget, så vi har bare lidt at gå udfra

• Sebastian P
    Sebastian P Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #2   4. dec 2013 Hehe, altså 2000 er det jeg har at gøre med smiley

• #5   4. dec 2013 det er altid en god ting at være realistisk smiley hvordan definere du pisse godt ??? til 2000kr for du nok ik meget af det du efter spørger.. der er det os en god ting at havde en god forstærker som mr diy er inde på.. det nytter ik noget du har en forstærker der opgivet til 1000watt vis strømforsyningen kun er på 100watt.. du kan godt finde noget okay noget fra dali til 2000kr cs som dali 8 dali18 dali850 ellers så kunne et par cerwin vega os være et godt bud tror de har det du søger og er os noget mere realistisk pris mæssigt smiley

• #6   4. dec 2013 Kig efter noget cerwin vega det er vist fint til dig smiley

• #7   5. dec 2013 Et par jbl s310 , eller dali 808 kan du nemt finde brugt til 1000 kr. Du skal bare huske at have en forstærker der er kraftig nok sådan du ikke skruer for højt op og dermed spiller med forvrængning. Nu kan jeg se at du har ødelagt dine tlx400 de plejer ikke at være til at ødelægge med mindre du spiller uden at have power nok. og de kræver nu engang ikke så meget power.

• Sebastian P
    Sebastian P Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #8   5. dec 2013 Mine jbl'er er ikke blevet smadret på grund af det. De var desværre ødelagte da jeg fik dem. smiley
    Men tak folkens. ved godt at der ikke er så mange penge at gøre med. og bedste lyd, mener jeg selvfølgelig bare GOD lyd, til små penge smiley

Kommentér på:
DEN BEDSTE LYD

Annonce