{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.347 visninger | Oprettet:

Rasmus A
Rasmus A
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Center højttaler? Storforskel? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, er der stor forskel om man også har en center højttaler? Har kun front højttalere og ville hører om en center var en god invistering, bruger hovedsageligt anlæget til musik, men også lidt film osv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Center højttaler? Storforskel?
  • Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#3   26. apr 2014 Yamaha forstærker og jamo højttalere smiley

• #5   26. apr 2014 Hvis din forstærker er 5.1 eller 7.1 osv så kan du godt få noget ud af en center, men du bliver nød til at få et sæt baghøjttalere og en sub også.

En center alene vil ikke give den store forbedring hvis det bare er en tilfældig du køber.

Et sæt gode stereo højttalere kan give en langt bedere film oplevelse end et sæt skod 5.1 sæt.

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#8   27. apr 2014 Højttalerene er jamo d265, forstærkeren understøtter ikke suroundsound, men min bror har en technics tror jeg den hed, i suround sender den vist 40w i hver kanal smiley

• #9   27. apr 2014 Når du spiller musik når lydbilledet så sammen på midten ?

Hvis ja, så vinder du ikke noget med en center som du forøvrigt ikke kan tilslutte din stereo forstærker. Har du tænkt på at købe en sub eller bare generelt bedre udstyr i stedet for ?

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#22   27. apr 2014 Det kan være ligemeget nu, fik højttalerne idag og skumkanten i den ene er allerede gået... lorte højttaler!

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#25   27. apr 2014 Lidt trælst, hvad er at anbefale i 12"? hvis man gerne vil have noget der holder? skal man så bare købe nogle ordenlige cerwin vega eller hvad? smiley

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#29   27. apr 2014 Men burde jeg lede efter nogle ele cerwin højttalere så eller bare 2 12"bas enheder

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #30   27. apr 2014 Børnehave....

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    apr 2014

#32   27. apr 2014 Så tror jeg bare jeg leder efter en ny højttaler, da jeg ikke helt stoler på den længere

• #33   28. apr 2014 At offentliggøre en brugers privat adresse på forum er sygt.
    Det er altid noget du (the hulk), har fjernet dit indlæg, men du burde få noget hjælp til vredeshåndtering.
    I alle de år, jeg har besøgt diverse forums, har jeg aldrig set nogen lægge en privat adresse ud og samtidig true en bruger.

• #40   2. maj 2014 altså på sorround kommer 60 % af alt lyd ud fra ens center smiley så center ska der til til sorround den er et must have, og jo bedre centeren er jo bedre. den skal helst være ligeså go eller bedre end alt andet der er. dog ska det jo så stadig os passe sammen smiley

• #41   3. maj 2014 Som jeg forstår det , så er det ikke en surround recivere du har ?
    Hvis ikke, så forstår jeg ikke hvad du vil med en center

Kommentér på:
Center højttaler? Storforskel?

Annonce