{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

dc15 vs ls15 {{forumTopicSubject}}

så fik jeg prøvet et par dc15 må være ærlig at sige hold op hvor de skuffet mig efter alt det ros man har hørt om dem smiley jeg kunne ikke finde en bedre modstander til dem end ls 15 da de os er utrolig bas stærke!! jeg synes dc15 lyder rigtig cool til noget godt rock men i noget hvor der virkelig er bas eller noget R&B og trip hop blir bassen desværre alt for dominerne i forhold til højtaleren andre enheder der matcher de ikke hinanden særlig godt.. da jeg satte dem imod ls15 var jeg meget overasket at ls15 var meget mere renere i og os høje lyd styrker.. når man tænker hvilke mellemtoner og diskanter der sidder i de 2 modeller burde dc15 at finde efter kvaliteten men de gjorde de ikke.. var ik overasket over at de var en del mere bas stærke og efter mine øre os gik noget dyber i bassen det overasket mig en del da man har hørt dc15 skulle kunne gå virkelig dybt.. jeg ville sige at dc15 er rigtig gode til noget fed rock med smæk på de skal de ha og en flot højtaler er de os men lyd mæssigt vinder ls15 efter min mening..

den tråd er ikke lavet for at nedgøre dc15 men flot en feedback fra min lyd oplevelse af de to modeller smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dc15 vs ls15
  • #2   25. maj 2014 begge højtaler blev trukket af min 2.6kw2 så efter min mening fik de dc15 de watt de skulle.. ls15 kræver ligeså mange watt.. synes da jeg gik fra min 0.8kw til min 2.6kw løftet det meget i mellemtone og diskant og rådet i ls15 smiley

• #4   25. maj 2014 2,6kw egner sig kun til bass. brøv at skifte den ud med en crown MA2400. og prøv at sætte dem op mod hinanden igen.

LS15 med mine øre er alt for fokuseret på bass og resten følger slet ikke med.

DC15 er derimod passet godt sammen hele vejen igennem. ikke noget der er dominerende.

• #5   25. maj 2014 quattro-amping jeg har desværre ikke hørt Acurus A-250 men kun hørt vikelig meget godt om dem smiley

gubby-rep sjovt vi lige præcis de modsatte meninger om de 2 modeller men jo hver sin smag hvad man er til at lyd smiley jeg har desværre ingen crwon ma2400 og får det heller ik..

synes nu ikke 2.6kw2 kun egener sig til bas men den boster godt på bass området.. selv når jeg har mine al752 sat til den gør den det os rigtig.. men igen det er jo hver sin smag smiley

• #6   26. maj 2014 "Selv når jeg smider mine AL-752 til så gør den det rigtigt" ??

Hvorfor skulle den gøre det anderledes ? Det var da noget mærkeligt noget at skrive o.O

Nu har jeg selv haft tonsvis af de cv forstærkere og da jeg kun havde dem var de nøj så fede. Efter jeg har prøvet crown kan de cv kun bruges til at tjene penge på haha.

• #7   26. maj 2014 At jeg synes den gør. Det rigtig godt mener jeg at selv med al752 driver den dem godt og hvor jeg synes det lyder pænt .. Kan os sige det spiller pisse godt eller det lyder utroligt godt eller det lyder mega godt skal jeg definere det på fler måder ??

Det er da fedt nok for dig du haft så mange af dem??? At du er glad for Crown det er da kun godt jeg har hørt en del Crown og de overasker bare ikke mig synes de boster for meget til mellemtone og diskant området.. Hvad er til er jo hver som smag smiley

• #8   26. maj 2014 Jeg har forstået du er til lav kvalitet hvad angår højttalere smiley

CD30 lyder bedre end DC10 ( selv med nogle skod basser ) som du selv sagde
    LS15 lyder bedre end DC15

Højttalere der ikke ligefram skriger af kvalitet sys du lyder bedre.

Der sku en masse jeg ikke lige helt kan følge dig på smiley

• #10   26. maj 2014 Helt enig. Gad bare ikke fortsætte for han må da gerne sys hans cv amp er bedst ^^

• #12   26. maj 2014 eg har forstået du er til lav kvalitet hvad angår højttalere okay fed generalisering..

ja jeg synes cd30 er bedre end dc10 og ja jeg synes at ls15 overgår dc15 er ikke mine skyld folk har gjordt dc serien til mere end hvad den ik virkeligheden er men det jo hver sin smag

hvor henne nævner jeg min cv amp er bedst? bryder bare ik om lyden i crown skulle jeg så købe noget jeg ikke kunne holde ud at høre på ja det gir sgu da meget mening…

quattro-amping nu bar jeg hørt power tech comtech cls xls og cdi på forskellig sæt og jeg synes bare de gange jeg har hørt crown boster de desværre for meget på mellemtone og diskant området… men de kan da godt være vis man sider en seriøs EQ de kan løse problemet ? det har der ikke været på de setup jeg har hørt

• #14   26. maj 2014 micheal T

idet du siger du ikke bryder dig om lyden i Crown så hentyder du jo til din CV amp er bedst smiley smiley

• #15   26. maj 2014 gubby-rep, jeg ser ingen steder, at Michael hentyder/antyder at hans CV amp er bedst smiley

• #16   26. maj 2014 kommentar nummer 7

citat : ( Crown og de overasker bare ikke mig synes de boster for meget til mellemtone og diskant området.. Hvad er til er jo hver som smag )

han gir også udtryk for han aldrig vil komme til at ha en Crown MA2400

kort han gir udtryk for Crown ikke er hans smag men at hans 2,6Kw den er = han sys den er bedre.

det ligger jo lige til ^^

Kommentér på:
dc15 vs ls15

Annonce