{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Nicklas S
Nicklas S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

subwoofer i aux indgang {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har skaffet mig et sæt Creative T40 og til trods for, at de gengiver en fin lyd, mangler alt under 80hz i dén grad. I den forbindelse er jeg uklar om mine muligheder, for en tilslutning af en subwoofer.

Jeg sidder ikke med nogen forstærker tilsluttet.

Derfor er mit spørgsmål, om jeg kan købe en subwoofer, som kan tilsluttes i AUX indgangen på fronten af mine T40 højtalere? (se billede) Kan dette overhovedet lade sig gøre?

Jeg har 2 indgange til lyd "headphone stik" i mit lydkort. Almindelig jack. Hvis det andet ikke kan lade sig gøre, er det så muligt, at tilslutte subwooferen i nummer 2 indgang, mens T40'erne sidder i indgang 1? Så de spiller uafhængigt af hinanden. Eller findes der overhovedet ikke subwoofere med Jack stik?

Som i kan høre, er jeg helt blank på subwoofere, da jeg aldrig har brugt en før. Al hjælp er god hjælp, tusinde tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  subwoofer i aux indgang
  • rasmus c
    rasmus c Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
    #2   26. dec 2014 det kan da sikkert godt lade sig gøre, men jeg ville personligt nok bare købe et ordenligt sæt computer højtalere...

• Nicklas S
    Nicklas S Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   27. dec 2014 Rasmus C, det er sgu ikke så konstruktivt. De spiller fint til mit hjemmebrug og passer ind størrelsesmæssigt, jeg har 10 kilos studie monitors i mit studie til når jeg skal larme.

Tak for svar. Jeg finder videre ud af, om jeg kan gøre noget. Tænker eventuelt om man kan smække en independent subwoofer ind i en line out på mit lydkort. Dunno..

Kommentér på:
subwoofer i aux indgang

Annonce