{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CV 2 * 8" vs DALI swa 12" / 15"
  • #1   28. feb 2007 kan kun sige at, 12" subben fra dali der.

den siger godt.

ønsker mig selv en.

• #2   28. feb 2007 Dali swa12 er en rigtig lækker sub til musik og film.

• #3   28. feb 2007 Skal du have en god Dali subwoofer, så gå efter den nye Dali IKON med en 12" basenhed. Absolute den bedste subwoofer de nogensinde har lavet.

Efter min mening meget bedre en Dali 1,5S subwooferen med 15" til 8kilo, synes den forvrænger nemt, når der spilles højt.

IKON subwooferen kan spille dybt i film samtidigt med, at den kan trykke dB af. Cerwin-vega'en er kun god i brum-brum området. IKON subwooferen er også nemt, at integrere i stereo, da den spiller tørt og kontrolleret. Meget nemmere i stereo end fx B&W's ASW650.

Dali SWA-12 er en fin musiksubwoofer, men det skal presses meget hårdt, hvis du skal mærke bassen i buksebenene.

• #4   28. feb 2007 Ja, Du har vist mig ikonen frem da jeg hentede det kabel jeg købte af dig.

Den spiller og rykker også rigtig godt. måske jeg skulle vente med at købe en ny sub til jeg har råd til den ikon, kan den fås i sort?

For en NAD 216 fredag.

Så det næste blive at sælge mine C6 og sub, også købe nogle C10.

Men så mangler jeg desvære en sub.

Men har en billig 10" og aktiv forstærker så jeg kan bygge en.

• #5   28. feb 2007 nåå ja, gjorde jeg da... Med Concept 10 så får du ikke brug for en 10" subwoofer smiley

• #6   28. feb 2007 nej det er rigtig nok, den ville ikke kunne høres. men det ville være en god undskyldning for at få den samlet og givet til min søster hehe. hun har Eltax SS, men har ingen sub.

Så må jeg leve uden sub indtil jeg for råd til den Ikon

Kan den fås i sort.

• #7   1. mar 2007 Den kan godt fåes i sort. Der bliver brugt nøjagtigt samme finish som til Concept serien.

• #8   1. mar 2007 Lækkert, Det står bare ikke ender tekniske data på hifiklubbens side, men oppe ved prisen kan man godt vælge sort, det var derfor jeg var i tvivl.

Kommentér på:
CV 2 * 8" vs DALI swa 12" / 15"

Annonce