{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

hurvc v
hurvc v
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13

hovedtelefoner {{forumTopicSubject}}

hej jeg står og skal købe nye hovedtelefoner. Skal mest bruges til min ipod så skal være 33 ohm. Men skal også kunne sette til mit anlæg når jeg vil side og lytte. Har omkring 500 kr, Har kikket meget på Sennheiser EH 350. Men er der andet i syntes jeg skal kikke på inden jeg går ud og køber dem.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hovedtelefoner
  • #1   22. mar 2007 icemat høretelefoner...

efter min menning er de fantastisk gode til den pris.

kig under www.icemat.dk

• #2   22. mar 2007 Icemat Siberia Headset

• #3   22. mar 2007 helt klart Sennheiser, de laver nogle rigtig gode hovedtelefoner.. du kan evt gå i hifiklubben og prøve dem, og så bare hjem og købe dem på nettet smiley

• hurvc v
    hurvc v Tilmeldt:
    sep 2006

#4   22. mar 2007 hahaha hifiklubben siger du de sælger kun hd serien og har du set hvad de tager for deres jeg kan få dem til under helv pris men kan ikke se hvad jeg skal lave i hifiklubben når jeg har været i åge og høre dem omd nogle grado

• hurvc v
    hurvc v Tilmeldt:
    sep 2006

#5   22. mar 2007 icemat laver du grin med mig de kommer jo ikke op på siden af eh 350 vis ikke i ved hvad i taler om så lad vær med af komme med et svar tak

• #6   22. mar 2007 Du da godt nok modtaglig over for hvad andre forslår til dig :S

• hurvc v
    hurvc v Tilmeldt:
    sep 2006

#7   22. mar 2007 og for det sidste er impadansen på dem 40 ohm det vil sige de belaster min ipod mere og vil spille en del laver end de EH 350 skrev jeg ikke max 33 ohm

• hurvc v
    hurvc v Tilmeldt:
    sep 2006

#8   22. mar 2007 modtaglig over for hvad andre forslår. hvad ville du sige til af det kom en og sage du skulle gå i bilka og købe det nye hifi vis du hade spurt om lowe

• #9   22. mar 2007 hurvc V... du kan da os bare skrubbe væk fra det her forum, hvis vores forslag er til grin... TUMPE

• #10   22. mar 2007 nu foreslog michaerl jo også bare at du kunne gå nerd i hifiklubben og høre dem, og derefter gå hjem og købe på nettet.. vågn dog op, og læs hvad de andre skriver inden du fyrer sådan en kommentar af..

• #11   22. mar 2007 Jeg har lige købt et sæt Sennheiser HD 595 til 1075 via nettet. Koster 1600 på hifiklubbens hjemmeside :S

Men kig forbi PRC-data's hjemmeside, de er vildt billige omkring hovedtelfoner! Sættet mindre end mine er HD 555 koster 600 kr derinde, og 1000 på hifiklubbens hp :S

Så køb dem hos PRC-data!

• hurvc v
    hurvc v Tilmeldt:
    sep 2006

#12   22. mar 2007 ville mega gerne have HD555 men de er 120 ohm så er ikke så gode til min ipod fandt en gang et sted som hade 595 i 33 ohm og 120 ohm man kan ikke finde det i gen øv

• #13   24. mar 2007 jeg siger bare at jeg sys at icemat er nogle gode høretelefoner..

• #14   24. mar 2007 >> hurvc
    Hvorfor hænge dig så meget i impedancen? Hvis æble computer har lavet den iPod ordentlig, så burde den sagtens kunne trække højere impedanser...

Desuden, så belaster du den mere, med små impedanser! smiley Men mon ikke der skulle være nok saft i den til at drive nogle højimpedansede telefoner, så du stadig kunne opnå det ønskede lyd niveau... Følsomheden er jo nok også en del større på høj impedansede modeller, så forskellen er nok ikke så stor som du får det til at lyde somom.

Kommentér på:
hovedtelefoner

Annonce