{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Niklas S
Niklas S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

subwoofer {{forumTopicSubject}}

hej jeg har et dali concept setup

concept 10 front
concept center
concept 2 bag
concept sub

men syntes ikke subben er så god savner mere kraft når man ser film. Kan i anbefale mig en sub? har kigget lidt på disse.

SVS SB-2000
SVS PB-2000
CERWIN-VEGA XLS-15S
DALI IKON SUB MK2
Eller noget selvbyg inde fra frequence.dk har bare aldrig hørt dem så ved ikke rigtig hvordan de spiller... håber i kan hjælpe smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  subwoofer
  • #2   18. maj 2015 Jeg har en EarthQuake MiniMe-P12 til salg, den kan hvertfald give dig det tryg du mangler... Den har masser af power.
    http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140153&KW=&title=s-earthquake-minime-p12

• #4   19. maj 2015 måske skyldes det dårlig akustik, da jeg havde den billigste 12" subwoofer dali laver var der mange steder hvor jeg stod at bassen ikke kunne høres som skyldes akustikken, evt prøv med 2 ens subwoofer da det er en fordel med 2 når man har problemer med bassen, ikke så meget pga lydtrykket men mere fordi nogen frekvenser udligner sig og så videre, det er der andre der er meget bedre til at forklare end jeg er,hvorfor 2 subwoofer er en fordel i et rum hvor bassen ikke er så god med kun en subwoofer (har dog stadig subwoofer, en til tvet og en til computeren hvor jeg overvejer kun at bruge subwoofer til tvet/surround anlægget)

Kommentér på:
subwoofer

Annonce